دشمنان از وحدت و همدلی ملت ایران ناراحت و عصبانی هستند


دشمنان از وحدت و همدلی ملت ایران ناراحت و عصبانی هستند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم همواره حامی نظام اسلامی هستند، گفت: دشمنان از وحدت و همدلی ملت ایران ناراحت و عصبانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی سال ۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) قیام کردند و در طول سالیان گذشته با تحریم‌ها و فتنه‌های مختلف مقابله و از آن حفاظت و حراست کردند زیرا این نظام برآمده از حرکت خود مردم است.

وی افزود: حضور در برخی نوجوانان و جوانان در حوادث اخیر براثر ناآگاهی است و حساب این جوانان معصوم از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت جامعه جدا است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ایران اسلام امروز دارای اقتدار و صلابت مثال زدنی است، تصریح کرد: امروز به برکت نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ایران دارای امنیت است و دشمن به دنبال گرفتن امنیت از کشور است.

علما با اشاره به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل، بیان کرد: بالا بردن عکس شهید سلیمانی و محکومیت جنایات آمریکا و تقاضای محاکمه آنان از اقتدار ایران اسلامی است و دشمن از اینگونه رفتارها ناراحت است.

وی با بیان اینکه این نظام با دادن شهدای بسیاری حاصل شده است، خاطر نشان کرد: ۲۳ مهر ماه روز تربیت بدنی است و جامعه ورزشی ما پنج هزار شهید تقدیم کرده و اینکه بانوان در مسابقات بین المللی با حجاب اسلامی حاضر می‌شوند و مردان و زنان از دست دادن با نامحرم خودداری می‌کنند و حین مسابقات نام ائمه را بر زبان جاری می‌کنند نشان از ایمان آنها است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله شهید اشرفی اصفهانی، گفت: این شهید بزرگوار یاور امام راحل (ره) بود و منافقین به دلیل روشنگری این عالم را به شهادت رساندند.

علما با اشاره به هفته وحدت، گفت: خداوند به پیامبران دستور داده تا انسان‌ها از ظلمت و روشنایی راهنمایی کنند و دشمنان به دنبال تفرقه افکنی در کشورهای اسلامی هستند زیرا اگر مسلمانان متحد شوند استکبار شکست خواهد خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی