مردم خواستار برخورد قاطع با عاملان شهادت مدافعان امنیت بیرم هستند


مردم خواستار برخورد قاطع با عاملان شهادت مدافعان امنیت بیرم هستند

امام جمعه موقت لامرد گفت: مردم منطقه جنوب خواستار برخورد قاطع و هرچه سریع‌تر با اغتشاشگران در به شهادت رساندن دو تن از مدافعان امنیت در بیرم لارستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدجواد اسدی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر لامرد که در مصلی الغدیر تصریح کرد: باید به پشت پرده‌های جریانات اخیر کشور توجه شود و بیانات ارزشمند رهبر معظم معظم انقلاب توجه جدی داشت.

او گفت: مقام معظم رهبری با اشراف بر اوضاع و احوالات کشور مطالب را با اقتدار و در اوج مظلومیت بیان می‌کنند، که سکنان این انقلاب را به سمت ظهور هدایت می‌کند که باید قدر چنین رهبری را دانست و شکرگذار بود.

خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: کم و کاستی‌هایی که بعضاً باعث دلخوری مردم شده است قابل انکار نیست اما اینکه طلبه جوانی که بنده با او آشنا بودم را به شهادت برسانند قطعاً کار استکبار و دشمنان است.

وی بیان کرد: اغتشاش، عملیات وحشیانه، چادر کشیدن از سر زن مؤمن شیعه، به آتش کشیدن مسجد شیعه وسنی، ریختن خون انسان‌های بیگناه، شکنجه کردن نیروی امنیتی با سنگ و… کار مردم ما نیست و هیچیک از مردم ایران چنین کاری را نمی‌کنند.

وی در همین زمینه گفت: شاید عده‌ای جوان به دلیل غفلت مسؤلین فرهنگی هیجان زده گول خورده باشند اما هیچ وقت این حرکات از مردم ما نیستند.

حجت الاسلام اسدی افزود: چهارماه قبل از شروع اغتشاشات در اندیشکده های آمریکا این مسائل طراحی شد و دستور این اغتشاشات از آنجا داده شد و این مطلب را خود اندیشکده fpd آمریکایی در قالب مقاله در چهارماه قبل در خردادماه انتشار داده شد.

وی گفت: در این مقاله به دولت بایدن پیشنهاد می‌دهد که با ایجاد اغتشاشات و بعضی نارضایتی‌ها در ایران و حمایت تمامی مسؤلین از اغتشاشات و حضوری فعال در عرصه مجازی ذهن‌ها و تفکرات جامعه ایران را به دست بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ربات‌ها کانال‌های مجازی دشمن را مدیریت می‌کند تاکید کرد: این جریانات عادی به نظر نمی‌آید و در طول این چندروز تعداد زیادی مقاله برای فوت یک خانم عادی به نظر نمی‌رسد.

حجت الاسلام اسدی بیان کرد: دست‌های پلیدی که آشکارا در اتفاقات و جریان‌ها اغتشاش می‌کنند توهم نیست.

وی با اشاره به اینکه توطئه دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است افزود: جریان موساد، و دستگیری تیم آنها در اصفهان و همچنین دستگیری آقایان و خانم‌هایی که در کف خیابان بوده اند و خود اعتراف کرده اند توهم نیست بلکه واقعیت‌هایی است که بعد از ۴۰ سال فکر می‌کنید آمریکا دوست شماست.

وی بیان کرد: دشمن نفس‌های آخر خود را می‌کشد و به دنبال آن است تا با تنفس مصنوعی، خود را زنده نگه دارد و این اتفاقی که در شب ولادت رسول اکرم در شهر بیرم اتفاق افتاد و پاسدار عزیز و طلبه جهادی ما را باضرب گلوله با شهادت رسانده اند را محکوم می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار همراه با امنیت نیروهای انتظامی ستودنی است.

امام جمعه موقت لامرد به حادثه به شهادت رسیدن دو نیروی حافظ امنیت در شهر بیرم پرداخت وگفت: حادثه خونین بیرم برنامه ریزی شده بود و دشمن به دنبال کشته سازی و تولید خوراک برای رسانه‌های معاند هستند.

وی ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ خاطرنشان کرد: مطالبه مردم جنوب استان فارس و جنوب کشور از نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و قضائی این است که مسببین این اتفاق تلخ را دستگیر و به اشد مجازات برسانند.

او گفت: اگر فکر می‌کنید در دل شب و در اوج مظلومیت طلبه بسیجی هادی عرفانی نیا را شهید می‌کنید و یا سبزپوشان نظامی و انتظامی ما امثال سرگردپاسدار نورالدین جنگجو را به شهادت می‌رسانید بدانید همه ما شهید عرفانی نیا و شهید جنگجو هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت