تشکیل بیش از 36 پرونده در حوزه جرائم فضای مجازی در اردستان


تشکیل بیش از 36 پرونده در حوزه جرائم فضای مجازی در اردستان

اردستان-فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: در شش ماه اول سال بیش از ۳۶ فقره پرونده در حوزه جرائم فضای مجازی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: خدمات رسانی شبانه روزی، اقتدار توأم با رأفت، مهربانی پلیس و تلاش بی وقفه همکاران در راستای برقراری امنیت و آرامش در کشور بر کسی پوشیده نیست و مردم ایران شاهد زحمات این سبزپوشان خدوم هستند.

وی با اشاره به شعار هفته فراجا در سال جاری که «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» است، افزود: نیروی انتظامی کشور روزهای گذشته را با فراز و نشیب‌های زیاد و در کمال خویشتن داری و با روحیه خستگی‌ناپذیر سپری کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ادامه داد: اقداماتی که دشمن در هفته‌های اخیر انجام داده بر کسی پوشیده نیست و حدود ۲۰ روز از شروع اغتشاشات عوامل دشمن و جوانانی فریب‌خورده می‌گذرد ولی پلیس به هیچ عنوان از اقدامات پیشگیرانه خود کناره‌گیری نکرده و نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال نیروی انتظامی شهرستان اردستان بیش از ۱۰ دستگاه خودروی بیشتر از ظرفیت گشت‌های انتظامی راه‌اندازی کردند و بحث امنیت شهرستان را مدنظر قرار دادند.

سرهنگ صادق‌زاده بیان کرد: در شش ماه اول سال جاری صد درصد کاهش جرایم خشن را در شهرستان داشتیم همچنین سرقت‌های به عنف و آدم ربایی به صفر رسید و تا به این لحظه تجاوزات به عنف در شهرستان نداشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: کشف چندین قبضه سلاح‌غیرمجاز، اجرای بیش از ده‌ها طرح پاک‌سازی در شهرستان جهت پیشگیری از سرقت و انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر از دیگر اقدامات بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تاکید کرد: مبارزه با اراذل و اوباش و افراد مخل نظم و امنیت در سرلوحه کار پلیس بوده و نیروی انتظامی به شدت با افرادی که قصد بر هم زدن آرامش مردم را داشتند برخورد جدی داشته است.

سرهنگ صادق زاده با اشاره به مبارزه پلیس با سارقان، ادامه داد: انهدام شش باند سرقت را در شهرستان داشتیم که متأسفانه اقدام به سرقت از منازل، ساختمان‌های نیمه کاره و غیره داشته و پلیس موفق به دستگیری آنان شد و همچنین افزایش ۲۰ درصدی سارقان را در شش ماه اول سال شاهد بودیم.

وی گفت: پلیس مواد مخدر شهرستان موفق به دستگیری چندین باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از یک تن و دویست کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان اردستان که در مسیر جاده ترانزیتی نیز قرار دارد، شد.

سرهنگ صادق زاده بیان کرد: با توجه به افزایش جرایم در فضای مجازی کشف بیش از ۳۶ فقره پرونده در حوزه جرایم فضای مجازی اعم از کلاهبرداری اینترنتی، ایجاد مزاحمت و نشر اکاذیب را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۱۰ پلیس پاسخگوی بیش از ۳۳ هزار فقره تماس شهروندان بوده که از این تعداد بیش از ۲ هزار ۵۰۰ تماس منجر به تشکیل پرونده و ارائه به مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به خدمت‌رسانی پلیس در سامانه ۱۹۷، خاطرنشان کرد: در شش ماه اول سال جاری تقدیر مردم شهرستان از عملکرد پلیس نزدیک به ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس