حل مشکلات مغازه داران نهاوندی در توان شهرداری نیست


حل مشکلات مغازه داران نهاوندی در توان شهرداری نیست

همدان- شهردار نهاوند گفت:حل مشکلات مغازه داران نهاوند مسئله ضروری و مهم است اما در توان شهرداری نیست.

نوید یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: واگذاری مغازه‌ها به جهت تأمین منابع مالی، هزینه برش کوه و ایجاد بلوار بوده است که این امر محقق شده است و شهرداری نسبت به اجرای مغازه‌ها در زمان خود اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اما به دلیل اعلام مالکیت زمین مغازه‌های در دست احداث توسط اداره کل راه و شهرسازی طرح متوقف و صرفاً حدود بیست دهانه از مغازه‌ها نیمه کاره اجرا شده است تصریح کرد: در طی سالهای گذشته حدود ۱۸ سال در چندین مرحله جلساتی تشکیل و صورت جلساتی تنظیم گردیده اما به دلایل مختلف به نتیجه نرسیده است.

شهردار نهاوند یادآور شد: ملک مورد اشاره در مالکیت شهرداری نیست و موضوع مهم، تعیین تکلیف مالکیت و واگذاری ملک از طرف اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری باید انجام گردد و تا زمانی که این امر محقق نشود شهرداری توان واگذاری مغازه‌ها را نخواهد داشت.

یوسفی یادآور شد: حل مشکل مغازه داران در این پرونده یک امر مهم است که در توان امروز شهرداری نیست اما شهرداری فعلی بر حل مشکل پیگیر است.

وی از حل مشکل و پیگیری پروژه شهرک فارابی بعد از هجده سال و رضی آباد بعد از حدود ده سال نام برد که با پیگیری و جدیت حل شده است و متذکر شد: در خصوص هفتاد دهانه مغازه همکاری سایر نهادهای مدیریت ارشد، شورای شهر و نگاه ویژه اداره کل راه و شهرسازی را می‌طلبد.

شهردار نهاوند در پایان بابیان اینکه جلساتی درباره مغازه‌های نهاوند با نماینده محترم و اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شده است افزود: امیدواریم موضوع به نتیجه برسد مدیریت جدید راه وشهرسازی قول‌هایی بر این مضمون داده‌اند که با رعایت موازین قانونی اداره متبوعه و با همکاری ادارات ارشد استانی و قضائی امیدواریم این امر محقق شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق