امنیت اجتماعی ضروری‌ترین مسئله جامعه است


امنیت اجتماعی ضروری‌ترین مسئله جامعه است

زنجان-امام جمعه زنجان تاکید کرد: امنیت در شرایط کنونی ضروری‌ترین مسئله جامعه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، از امنیت به عنوان ضروری‌ترین مسئله جامعه یاد کرد و گفت: این ضرورت از آن جهت است که مردم در سایه همین امنیت است که قادر خواهند بود توسعه اقتصادی را به عینه مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی مسئله مهمی چون قرار گرفتن جامعه در مسیر رشد را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: فراموش نکنیم که وقتی گرانی در جامعه حاکم باشد، ضربه روحی، افسردگی و دلخوری در افراد جامعه نیز مشاهده خواهد شد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه گرانی و گران‌فروشی در جامعه باعث بداخلاقی شده و تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: این در حالی است که به گفته امام علی (ع) درباره اینکه زیباترین شاخصه اسلام امانت‌داری است.

خاتمی ضمن گرامی‌داشت نزدیک شدن به روز تربیت‌بدنی، به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه ورزشکاران ایران وقتی در برابر نماینده رژیم غاصب اسرائیل قرار نمی‌گیرند، این خود یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین طبق فرموده مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری، نباید اجازه داد که ورزش پلی برای ورود فرهنگ غربی شود.

وی با اشاره به اینکه هراس امروز دشمن، رسیدن ایران به پیشرفت‌های روزافزون است، یادآور شد: آمریکا به هیچ وجه دلسوز مردم ایران نیست و این موضوع را بارها با تحریم دارو علیه ملت ایران ثابت کرده است.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به گردهمایی زنان زنجانی در دفاع از حجاب و آرمان‌های انقلاب، گفت: همان‌طوری که در گذشته اولین راهپیمایی را زنان علیه طاغوت برگزار کردند، بصیریت بانوان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حیله دشمنان را مشاهده کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج