فرهنگ انقلاب به درستی برای جوانان تبیین نشد


فرهنگ انقلاب به درستی برای جوانان تبیین نشد

ماهشهر- امام جمعه ماهشهر بر تربیت جوانان تاکید کرد و گفت: اگر فرهنگ انقلاب به درستی به جوانان منتقل می‌کردیم، دشمن نمی‌توانست از آن سوی مرزها این جوانان را تحریک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر اظهار کرد: حمایت مردم از نظام و رهبری به معنای رضایت آن‌ها از عملکرد مسئولان نیست بلکه باید بدانیم کوتاهی‌هایی که در زمینه اقتصاد و فرهنگ داشته‌ایم، کار را به جایی رسانده که دشمنان معاند نظام با اندک بهانه‌ای می‌توانند فرزندان ناراضی ما را تحریک کرده و آن‌ها را در مقابل ما قرار دهند.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه از قوه قضائیه انتظار داریم تنبیه تحریک کنندگان را با قاطعیت دنبال کند، از دولت می‌خواهیم ضمن سرعت بخشیدن به عملیات جراحی اقتصادی و حل معضل بیکاری جوانان، نهادهای فرهنگی کشور را برای تقویت بنیه فکری، دینی، اعتقادی و فرهنگی نسل جدید انقلاب یاری رساند.

وی اضافه کرد: برای معضل بیکاری جوانان باید چاره‌ای اندیشیده شود چرا که بسیاری از جوانان تحصیل کرده در جست و جوی کار هستند.

محمدی‌پور افزود: یکی از خوبی‌های هر فتنه این است که نظام با هر فتنه، استفراغ کرده و انسان‌های فاسدی که در بدنه نظام و تصمیم گیری‌ها رسوخ کرده‌اند، شناسایی می‌شوند که این موضوع برای اصلاح نظام لازم است.

وی بیان کرد: در هر فتنه، نهادهای فرهنگی به خود آمده و به اشتباهات خود پی می‌برند؛ یعنی یک تهدید تبدیل به فرصت می‌شود.

خطیب جمعه بندر ماهشهر با بیان اینکه نباید از تربیت جوانان غافل شد، گفت: اگر فرهنگ انقلاب به درستی به جوانان منتقل می‌کردیم، دشمن نمی‌توانست از آن سوی مرزها این جوانان را تحریک کند و تحریک دشمنان بر آن‌ها مؤثر نبود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی