وحدت و مهرورزی پیام پیامبر (ص) است/ تقویت جبهه ملی رسانه ای


وحدت و مهرورزی پیام پیامبر (ص) است/ تقویت جبهه ملی رسانه ای

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران پیام دین و پیامبر مهربانی ها را وحدت و رحمت ذکر کرد و گفت: زندگی پیامبر گرامی اسلام سرشار از مهرورزی، اخلاق و رافت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه سار ی با تاکید بر تقوای الهی اهار داشت: پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت از افراد دارای تقوی خشنود هستند و باید درس تقوای را از موازین دینی بیاموزیم.

وی با تبریک به مناسبت ولایت باسعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: زندگی پیامبر سرشار از مهرورزی، اخلاق و رأفت بوده است و از سالروز میلادش به عنوان روز اخلاق یاد می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته وحدت به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلامی، هفته وحدت را از یادگارهای حضرت امام راحل برشمرد و گفت: پیام دین، پیام وحدت و رحمت است و پیامبر بزرگوار اسلامی نیز بر این مسئله تاکید کرده‌اند.

آیت الله محمدی لائینی به سالروز ورود مقام معظم رهبری به مازندران و روستای اورست اشاره کرد و گفت: نهادهایی نظیر کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در این راستا اقدام به توزیع سبدهای معیشتی، بسته‌های تحصیلی و جهیزیه بین نیازمندان کرده است.

امام جمعه ساری از گروه‌های جهادی حاج عبدالله بالی در زمینه ارائه خدمات پزشکی در مناطق مختلف مازندران اظهار داشت: این گروه هر ماه دو تا سه هزار نفر از افراد محروم را ویزیت و خدمات پزشکی به صورت رایگان ارائه می‌کنند.

وی با اظهار اینکه کنگره بین المللی غدیر و ترویج نهج البلاغه در استان اجرا می‌شود، گفت: بیش از ۳۰۰ مقاله داخلی و خارجی به این کنگره ارسال شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران سالروز شهادت اولین شهید روحانی دفاع مقدس حجت الاسلام ولی سلیمانی فرد را گرامی داشت و گفت: در وصیت نامه این شهید آمده است که پیام شهیدان باید به ملت بزرگ ایران رسانده شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی همچنین به مناسبت روز جهانی غذا اشاره و اضافه کرد: غذا و امنیت جهانی حرف اول را در جهان می‌زند و با توجه به تهیه سند الگوی کشت، خواستار اجرای این سند مهم و راهبردی شد و آن برای بهبود کیفیت غذا در استان مهم است.

امام جمعه ساری همچنین تصریح کرد: با حرفه‌ای و متخصص شدن مخالفتی نداریم ولی فرهنگ غربی را نباید بپذیریم.

اغتشاشات از قبل طراحی شده بود

وی با اشاره به مسئله اغتشاشات در کشور اظهار داشت: بزرگنمایی رسانه‌های بیگانه و خسارت‌های فراوانی که به اشخاص و اموال شخصی و دولتی در این حادثه زده شد و افراد بیگناه نیز کشته شدند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مسئله اغتشاش از قبل طراحی شده بود، گفت: از چهار ماه قبل برای این اغتشاش برنامه ریزی شد و سعی کردند بهانه‌ای به نام مرگ یک دختر پیدا کنند و هدف دشمن از پروژه‌های فتنه سازی و کشته سازی، از بین بردن جمهوری اسلامی وبراندازی، تضعیف ایران قوی و تجزیه ایران به شش قسمت و الحاق برخی از خاک آن به کشورهای همسایه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصمیمات دولت انقلابی و اقداماتش را مورد تائید مقام معظم رهبری دانست و گفت: دولت انقلابی در پی گره گشایی از مشکلات هستند و دشمن از پیشرفت‌های ایران ناخرسند است.

وی عضویت در سازمان‌های بین المللی و منطقه‌ای و ارتباط با کشورهای مختلف را از جمله اقدامات دولت انقلابی برشمرد و گفت: ناکام گذاشتن دولت از جمله برنامه‌های دشمن است.

آیت الله لائینی با تاکید بر تقویت جبهه رسانه‌ای ملی و جبهه محور مقاومت اظهار داشت: در فضای مجازی باید جبهه رسانه‌ای قوی داشته باشیم و شبکه ملی ارتباطات را در کشور تقویت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا