راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات نیاز واقعی امروز کشور است


راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات نیاز واقعی امروز کشور است

قرچک- امام جمعه قرچک گفت: در فتنه اخیر نقش رسانه‌های معاند که پول‌های کلانی از آمریکا، اسرائیل ورژیم سعودی دریافت می‌کنند مشهود بود لذا راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات نیاز واقعی امروز کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک طی سخنانی خواستار تبیین خدمات نظام اسلامی در راستای خنثی سازی سیاه نمایی‌ها دانست و گفت: امروز فتنه‌گران تلاش دارند تا سیره نبی مکرم اسلام را زیر سوال برده و کشور را نه به زمان صدر اسلام که به جاهلیت پیش از اسلام حرکت دهند البته دنیای غرب و استکبار باید بدانند که آنان هیچگاه حریف اسلام ناب محمدی که ریشه در اندیشه عقلی و فقهی دارند نخواهند شد.

وی گفت: ایدئولوژی غرب بر محور تزلزل انسان شکل گرفته و مقصد و مقصودی ندارد، در این تفکر علم، عالم و متعلم معنایی ندارد و علمی که انسان را به سمت کمال سوق ندهد، هیچ فایده‌ای ندارد.

اسماعیلی با اشاره به فتنه اخیر گفت: یکی از برکات عظیم فتنه اخیر این بود که دشمن شفاف و با بیان هدف خود در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد میدان شد و نشان داد که موضوع حجاب بهانه‌ای بیش نیست و آنان با اسلام، پیامبر، ائمه اطهار، قرآن، اهل بیت و مهدویت مخالفت و دشمنی دارند، در طول تاریخ ثابت شده که آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود با هیچ امتی به غیر از مسلمانان سر دشمنی ندارند، دشمنی آنان با مردم مظلوم فلسطین، حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن و جنبش‌های بیداری برادران اهل تسنن و شیعیان افغانستان فقط به این دلیل است که اسلام ناب محمدی، در برابر زیاده‎‌خواهی آنان ایستادگی می‌کند.

امام جمعه قرچک تأکید کرد: با وجود ادعای دنیای غرب در متمدن بودن، این مسلمانان هستند، که در همه حوزه‌ها پیشرفت داشته و دنیای تمدن را به نمایش گذاشته‌اند، این جهان اسلام است که مدافع حقوق بشر، صاحب علم و فناوری و فضیلت و ارزش‌های اخلاقی بوده و در برابر جاهلیت مدرن غرب ایستادگی خواهد کرد.

وی با اشاره به هجمه رسانه‌ای غرب علیه ایران اسلامی گفت: امروز کشور به تشکیل جبهه رسانه‌ای نیاز دارد چرا که غرب از رسانه نه برای بیان حقایق بلکه به منظور وارونه جلوه دادن واقعیت‌های نظام اسلامی استفاده می‌کند، در فتنه اخیر نیز نقش رسانه‌های معاند که پول‌های کلانی از آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی دریافت می‌کنند مشهود بود لذا راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات نیاز واقعی امروز کشور است.

امام جمعه قرچک در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به در پیش بوده هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: پیوند بین اولیا و مربیان، خانه و مدرسه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، کسی که برای خدا می‌آموزد و برای علمش عمل می‌کند و برای خدا تعلیم می‌دهد، نامش در آسمان‌ها ثبت می‌شود.

وی گفت: امروز همه وظیفه دارند تا از نیازها و شرایط دانش‌آموزان آگاهی لازم را کسب کرده و علاوه بر آموزش، به تربیت و اخلاق که در سال‌های گذشته به آن بی‌توجهی‌های زیادی شد و در اصل حوزه تربیت را کشته و آن را دفن کردند، اهمیت دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس