جایی که مصلحت اجازه دهد ساکت نمی‌شویم


جایی که مصلحت اجازه دهد ساکت نمی‌شویم

اصفهان – امام جمعه موقت اصفهان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در اغتشاشات اخیر قربانی دادند اما اینگونه نیست که جایی که مصلحت اجازه دهد ساکت باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با بیان اینکه کارنامه اعمال همه انسان‌ها در روز قیامت به دست آنها داده می‌شود، اظهار داشت: باید توجه داشت که بر اساس روایات و آنچه در قرآن آمده همه اعمال ما از کوچک و بزرگ در این کارنامه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در روز قیامت همه اعمال بدون ذره‌ای اشتباه بر روی کارنامه اعمال نوشته شده و همه نسبت به هر آنچه مخفی و آشکار انجام داده‌اند، سنجیده می‌شوند، اضافه کرد: از این رو بهتر است که تا زمانی که در قیدحیات هستیم اعمالی را انجام دهیم که رضایت خدا را به دنبال داشته باشد و در روز قیامت شرمنده نباشیم.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: گرامی‌ترین انسان‌ها در پیشگاه خداوند کسانی هستند که تقوا داشته باشند، مفهوم تقوا پرهیز از زشتی‌ها و الگو قراردادن خوبی‌ها است، امروز کسانی که ادعای تمدن حقوق بشر دارند، هنوز بحث سیاه و سفید را در بین خود حل نکرده‌اند و سیاه پوستان در کشور آمریکا محکوم و زیر چکمه زور و ظلم سفید پوستان قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رژیم صهیونستی سعی داشت با تربیت عوامل نفوذی کارخانه‌ها، برخی مراکز حساس و تأسیسات اتمی را منفجر کند، ادامه داد: همچون همیشه همه اقدامات پلید با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند و این در حالی بود که آنها مدت‌ها برای اجرای این نقشه آموزش دیده بودند و حتی بارها به اصفهان سفر کرده بودند.

حجت‌الاسلام میردامادی در ادامه در خصوص آشوب‌های اخیر در کشور تصریح کرد: امروز نه تنها از دنیا عقب نیستیم بلکه با سرعت پیش می‌رویم و این از الطاف‌قرآن است، ایران نمی‌خواهد به کسی حمله کند اما قرآن می‌فرماید اگر دشمن به شما حمله کرد شما هم مقابله به مثل انجام وظیفه کنید.

وی با بیان اینکه امروز صهیونیست مرموز در حال تلاش است اما می‌داند اگر صبح وارد جنگ شود ظهر دیگر اثری از این رژیم غاصب وجود نخواهد داشت، افزود: در اغتشاشات اخیر نیروهای نظامی و انتظامی ما قربانی دادند ولی اینگونه نیست که جایی که مصلحت اجازه دهد ساکت باشیم.

میردامادی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس نهاد سیاسی عقیدتی در ارتش گفت: با تدبیر امام راحل در تمام نیروهای مسلح نهاد عقیدتی سیاسی تأسیس شد، که این مورد در زمان دفاع مقدس پیش از تشکیل سپاه عاملی برای حفظ آن ارگان بود و اقدامات بزرگ و ارزشمندی هم تاکنون انجام داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!