مسیرهایی برای انعکاس درخواست‌ها و شکایات مخاطبان تهیه شده است


مسیرهایی برای انعکاس درخواست‌ها و شکایات مخاطبان تهیه شده است

زنجان-مدیرکل بازرسی ارزیابی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در بنیاد شهید به شکل هوشمند مسیرهایی برای انعکاس درخواست‌ها و شکایات مخاطبان تعبیه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حقیقی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان زنجان گفت: موضوع استنکاف برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، به مجلس هم کشیده شده است.

وی اظهار داشت: نامه نگاری‌ها و مکاتباتی با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت و برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این خصوص پای کار آمدند.

مدیرکل بازرسی ارزیابی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی دستگاه‌ها ناخواسته در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران وارد استنکاف می‌شوند و در این میان بنیاد شهید پیگیر حل مساله در این دستگاه‌ها است.

حقیقی تاکید کرد: بیشترین مورد شکایات و درخواست‌های جامعه هدف این نهاد مربوط به حوزه‌های درمان، مسکن، اشتغال و آموزش است.

وی افزود: در بنیاد شهید به شکل هوشمند مسیرهایی برای انعکاس درخواست‌ها و شکایات مخاطبان تعبیه شده است.

مدیرکل بازرسی ارزیابی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: جامعه هدف ما بسیار ویژه و عزیز هستند و در این راستا ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان مطالبات به حقی دارند.

حقیقی با بیان اینکه تلاش ما خدمت رسانی هر چه مطلوب به این عزیزان است، ابراز داشت: در صورت ادامه استنکاف دستگاه‌ها در خصوص اجرای این قانون، مراتب امر به مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی و نام دستگاه‌ها به مجلس و سایر نهادها اعلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !