فوتبال ایران باید زمین های بهترین داشته باشد/برای ریگی خوشحالم


فوتبال ایران باید زمین های بهترین داشته باشد/برای ریگی خوشحالم

آبادان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فوتبال ایران لیاقت این را دارد که زمین‌های مناسبی داشته باشد و فدراسیون فوتبال باید یک دپارتمان برای زمین داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس شامگاه پنج شنبه در نشست خبری پس از بازی با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم ما از ابتدای فصل سعی داشت بازی با کیفیت و مثبت از خودش نشان بدهد. امروز نیز بازی ساده‌ای نبود زیرا نفت بازی قبلی خود را باخته بود و مربی این تیم نیز به تازگی تغییر کرده بود.

وی افزود: به تیم نفت تبریک می‌گویم و از گلزنی مسعود ریگی خوشحالم و فکر می‌کنم گلی که در این بازی زد برای وی پاداش بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: خوشحالم از اینکه اولین بازی لیگ بود که همه هافبک‌های تیممان را در اختیار داشتیم و این قسمتی از تیممان را همیشه کم داشتیم و امروز بازیکنانمان عالی بودند.

مورایس ادامه داد: از عملکرد تدافعی تیممان راضی هستیم و به نحو احسن توانستند بازی خود را انجام دهند.

وی توضیح داد: واضح است که در بازی قبلی که مقابل پرسپولیس داشتیم یک موقعیت مانند بازی امروز داشتیم که نتوانست خوب استفاده کند ولی امروز استفاده کردیم. در آن لحظه مهم یک گل مهم زده شود و خوشحالم که همه بازیکنانم به نحو احسن بازی می‌کنند و باید برای بازی بعدی آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: چند هفته پیش بود که گفتم از عملکرد وینگر راضی نیستم ولی امروز خوشحالم و یکی از وینگرهای ما گل زد و در کل امروز خیلی خوشحالم.

مورایس بیان کرد: به یاسین تبریک می‌گویم که در این بازی عملکردش عالی بود و در حال پیشرفت است.

وی گفت: در حال حاضر رده دوم جدول هستیم. در ابتدای لیگ بازی‌های ساده‌ای نداشتیم و مشکلاتی در خط میانی به وجود آمد که نتوانستیم به اهدافمان برسیم ولی امروز یکی از بهترین تیم‌ها در زمینه تدافعی هستیم و ۱۱ گل زده داریم و عملکردمان خوب بوده است.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان افزود: در بازی امروز اگر یک تیم قرار بود برنده شود، قطعاً سپاهان بود و تیممان حالا تیم ما بهتر بازی کند.

مورایس ادامه داد: فوتبال ایران لیاقت این را دارد که زمین‌های مناسبی داشته باشد و فدراسیون فوتبال باید یک دپارتمان برای زمین داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج