هیچ کارخانه تولیدی در استان سمنان راکد نشده است


هیچ کارخانه تولیدی در استان سمنان راکد نشده است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه، سیاست دولت در استان رونق تولید است، گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم حتی یک مورد تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی را هم در استان شاهد نبوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست رفع موانع و رونق تولید سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم بیان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم حتی یک مورد تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی را هم در استان سمنان شاهد نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه علاوه بر اقدام در جهت عدم تعطیلی واحدهای صنعتی، تلاش نمودیم تا شاهد افزایش ظرفیت تولیدی در واحدهای صنعتی استان سمنان باشیم، افزود: ما دغدغه‌ای برای ایجاد اشتغال در استان سمنان نداریم، بلکه مهمترین دغدغه‌ی ما کمبود شدید آب است.

استاندار سمنان با بیان اینکه جلسات گفتگوی بخش خصوصی و دولت از مهمترین و کاربردی‌ترین جلسات استان سمنان است، گفت: در طی یکسال گذشته، استان سمنان ۵۲ درصد رشد در حوزه صادرات داشته است.

هاشمی افزود: به زودی بانک اطلاعاتی هم استانی‌های مقیم خارج از کشور ایجاد خواهد شد و امیدواریم بتوانیم همایش سرمایه گذاران مقیم در خارج از کشور را در استان سمنان برگزار کنیم.

وی گفت: اعتبارات تبصره ۱۸ تا کنون ۹۸ درصد جذب شده و قطعاً این میزان به ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی