برگزاری ویژه برنامه های هفته ملی کودک در تویسرکان


برگزاری ویژه برنامه های هفته ملی کودک در تویسرکان

همدان-سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: در هفته ملی کودک برنامه‌ای با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی از ۱۶ مهر تا ۲۲ مهر با چند روز شمار برای کودکان درتویسرکان برنامه برگزار می‌شود.

مریم زبده در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در هفته ملی کودک در سراسر کشور برنامه برگزار می‌کند افزود: در این ایام مسابقه ملی "پرتو صلح" در دو سطح استانی و کشوری در قالب مصادیق صلح به صورت تصویری برگزار خواهد شد.

وی مطرح کرد: این برنامه به منظور ترویج فرهنگ صلح و آشنا کردن کودکان با مفاهیم مهرورزی اجرا خواهد شد و کودکان نسبت به ارائه تعاریف خود از واژه صلح آن را به تصویر خواهند کشید.

سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان در ادامه از برگزاری مسابقه نمایش عروسکی مهریاد، آموزش و یادگیری مهرورزی و امداد در دو سطح استانی و کشوری خبر داد و مطرح کرد: در این مسابقه از کودکان خواسته شده تا با استفاده از عروسک‌های خانگی، دست‌ساز و یا هر عروسک دیگری که در دسترس دارند، نمایشی با موضوعات بشردوستی، همدلی، همدردی با دیگران، مهرورزی و امدادی، آشنایی با کیف کمک‌های اولیه، تلفن‌های امدادی، وسایل نقلیه امدادی مانند آمبولانس و بالگرد را تهیه و از این اجرای‌های نمایشی تصویربرداری کنند و به جمعیت هلال احمر ارسال نمایند.

زبده در ادامه با تاکید بر اینکه در هفته کودک مسابقه ملی نقاشی "صلح و دوستی" اجرا خواهد شد یادآور شد: جشنواره ملی با هدف آشنایی کودکان با جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ انجام می‌گیرد و ترویج و نشر اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، نهادینه کردن فرهنگ صلح و دوستی و مهرورزی از اهداف این جشنواره خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود