فارس من| آخرین وضعیت صدور کارت‌های سوخت المثنی/ چرا کارت سوخت‌ها دیر آماده می‌شود


فارس من| آخرین وضعیت صدور کارت‌های سوخت المثنی/ چرا کارت سوخت‌ها دیر آماده می‌شود

طبق گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، اقدامات و عقد قرارداد جهت تامین کارت خام انجام پذیرفته است و پس از تحویل، صدور کارت‌های سوخت باقیمانده به سرعت انجام می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارسِ من» در گزارشی با عنوان «دلیل تأخیر در صدور کارت سوخت المثنی چیست؟» مطالبه خود را بدین صورت عنوان کردند: روند چاپ کارت‌های سوخت المثنی بسیار طولانی است. با مراجعه به دفاتر پلیس +10 شرکت نفت و تلفن‌های پشتیبانی یا پاسخگو نبوده و یا اینکه پاس‌کاری می‌کنند، خواهشمندیم رسیدگی شود.

طبق پیگیری‌های انجام شده از وزارت نفت، دلیل تاخیر در صدور کارت‌های سوخت المثنی، «تاخیر در تولید داخل تراشه الکترونیکی آن با توجه به محدودیت‌های تحریمی در واردات آن است».

در این‌باره، ‌محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، می‌گوید: صدور و تحویل کارت هوشمند سوخت تا قبل از رخداد آبان‌ ۱۴۰۰ (حمله هکری به سامانه سوخت) بدون وقفه و در بازه زمانی حدود ۴۰ روزه انجام می‏‌شد، اما پس از رخداد ذکر شده و به دلیل قطعی سرویس‏‌های سامانه هوشمند سوخت و عدم ارتباط سامانه سوخت با نهادهای برون‌سازمانی، کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی با تأخیر در حال صدور است.

به گفته وی تاکنون تولید و توزیع کارت سوخت برای همه درخواست‌های کارت هوشمند سوخت المثنی که تا نیمه خرداد ‌ سال جاری ثبت شده‌، انجام پذیرفته است و اقدامات و عقد قرارداد جهت تامین کارت خام انجام پذیرفته است و پس از تحویل، صدور کارت‌های باقیمانده به سرعت انجام می‌پذیرد.

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم می توانند به امضاکنندگان این پویش بپیوندند و با رسیدن امضاها به عدد 1000 و بالاتر، پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهیم داشت.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !