فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت در همدان اولویت باشد


فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت در همدان اولویت باشد

همدان-استاندار همدان گفت: فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه در سومین جلسه جوانی جمعیت و خانواده استان در سال ۱۴۰۱، گفت: در اعتقادات دینی و اسلامی تأکیدات بسیاری بر تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم جایگاه ویژه‌ای برای خانواده و تحکیم بنیان آن قائل است، افزود: از دلایل تأکیدات مقام معظم رهبری در این چند دهه بر مباحث تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی و توجه دادن مسئولان به این امر مهم، این است که نوک پیکان حملات دشمنان به سمت خانواده بوده است.

استاندار همدان یادآور شد: اجرای قانون و پیاده‌سازی آن در حوزه خانواده و جوانی جمعیت توسط دستگاه‌های متولی، امری ضروری است.

قاسمی فرزاد افزود: جمعیت مفید، تحصیل‌کرده و کارآمد، عنصر اساسی قدرت یک کشور در حوزه‌های مختلف محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که می‌تواند در حوزه تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت مؤثر باشد، استفاده از ظرفیت نهادها و تشکل‌های مردمی است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش، می‌توانند نقش مؤثری در ترویج جوانی جمعیت و تحکیم بنیان و خانواده داشته باشند، گفت: از اقداماتی که دولت سیزدهم در راستای تقویت خانواده و فراهم کردن زمینه ازدواج انجام داده، در دستور کار قرار دادن ساخت ۴ میلیون مسکن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی