لزوم آغاز جهاد تبیین از خانواده و مدرسه


لزوم آغاز جهاد تبیین از خانواده و مدرسه

همدان- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان بر ضرورت آغاز جهاد تبیین از دل خانواده‌ها و مدارس شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی نباید به صورت تشریفاتی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم مخفی صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان رزن و آئین تکریم و معارفه معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی این شهرستان به اتفاقات اخیر رخ داده شده در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن در پی این است که نارضایتی‌ها را به التهاب تبدیل کند.

وی در این خصوص از «ولنگاری فضای مجازی» سخن گفت و افزود: مسئولین مربوطه باید به علت ترک فعلشان در فضای مجازی پاسخگو باشند؛ چراکه نوجوانان ما در این فضا آسیب پذیر شدند، ذهن دانش آموزان ما بکر و آماده بذر افشانی است اما آن در اختیار دشمن قرار داده‌ایم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان با بیان اینکه دشمنان در پی این هستند که با جرقه و یک فراخوان ذهن نوجوانان ما را تسلیم کنند و راوی اول باشند، گفت: باید بدانیم، وقتی از جهاد تبیین سخن گفته می‌شود، سخنرانی برای ۵۰۰ نفر به ذهن می‌آید اما چنین نیست. الان باید جهاد تبیین را از خانه و مدرسه شروع کنیم.

مخفی ادامه داد: اگر خانه و مدرسه رها شود، آسیب می‌بینیم. سیاست و تحلیل سیاسی میدان سطحی نگری نیست و باید دانست که دشمن شروع به بمباران خبر می‌کند؛ این امر موجب می‌شود که مخاطب تحلیل نکند و مردم را در گرداب موج اخبار گرفتار می‌کند.

وی با بیان اینکه طی این روزها، عدم تسلط به سواد رسانه‌ای را حتی از برخی رجل سیاسی شاهد بودیم، گفت: عرصه خطرناک است، جمهوری اسلامی هم به دنبال برخورد چکشی نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیاری از این افراد که اقدامات داعشی کردند، مردم عادی نیستند، این جنگ برنامه ریزی شده است که پشت آن نیز امپراطوری رسانه‌ای قرار دارد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید از حالت تشریفاتی خارج شوند، فضای فرهنگی و اعتقادی نباید کنار گذاشته شود، اضافه کرد: باید همت شود تا همانقدر که برای مسائل عمرانی کار می‌شود، در بحث‌های اجتماعی هم توجه شود.

مخفی خواستار توجه به شورای آموزش و پرورش شد و بر ضرورت به کارگیری معلمان خوب و خبره تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم «علی اکبر نظامی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رزن معرفی و از زحمات «حمید عبدلی» تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم