وحدت حداکثری تنها راه رسیدن به جایگاه های بالاتر است


وحدت حداکثری تنها راه رسیدن به جایگاه های بالاتر است

شیراز - معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت: وحدت حداکثری تنها راه رسیدن به موقعیت ها و جایگاه های بهتر کشور در جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل محبی پور صبح پنجشنبه همزمان با هفته وحدت در جمع علما و روحانیون شیعه و سنی در شهرستان گراش افزود: نمایش اختلافات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و قومیتی درون جامعه مانند یک سم کشنده است.

او ادامه داد: اگر همه ما در هر موقعیت و جایگاه به دنبال بهتر شدن شرایط و پیشرفت کشور هستیم، راه آن کنار گذاشتن اختلافات و رسیدن به وحدت حداکثری است.

وی بیان کرد: اختلاف با مباحثه علمی متفاوت است، اگر ما در بین جامعه شیعه و سنی مباحثه‌ای داریم، جای طرح و بررسی آن در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: اگر ما در حوزه‌های سیاسی با هم اختلاف داریم، راهکار آن را نمی‌توان در کف خیابان‌ها یافت بلکه باید در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مجالس و محافل علمی جست و جو کرد.

محبی پور گفت: آنچه که امروز در فضای عمومی جامعه به آن نیاز داریم، اتحاد و همبستگی است و این جدا از رقابت‌های سیاسی است، در ایام انتخابات رقابت باید باشد، اما به محض پایان انتخابات همه باید برای بهتر شدن و پیشرفت بیشتر با هم متحد و همراه شویم.

او بیان کرد: وقتی که این همه ایده، فکر و ریشه‌های مشترک داریم نباید اجازه دهیم که اختلافات مانع حرکت رو به جلو جامعه شود.

وی توسعه و پیشرفت را حق همه مناطق دانست و ادامه داد: اگر موضوعاتی در جامعه به عنوان یک خانواده در همه تنیده وجود داشته باشد قطعاً قابل حل خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: می‌توان با همکاری مردم مشکلات را حل کرد و موانع را برداشت و با همراهی و همکاری نخبگان اگر اختلافی هم وجود دارد حل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت