رسیدگی به اتهامات فساد مالی اعضای شورای 5 روستای دماوند


رسیدگی به اتهامات فساد مالی اعضای شورای 5 روستای دماوند

دماوند- دادستان عمومی و انقلاب دماوند از رسیدگی به اتهامات فساد مالی اعضای شورای پنج روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی تقی زاده صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه همکاری در مبارزه با فساد از وظایف آحاد مردم شریف شهرستان دماوند است، اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم جامعه‌ای عاری از هرگونه بی‌عدالتی و اجحاف حقوق مردم داشته باشیم این همکاری ضروری است.

تقی زاده گفت: در همین راستا، پیرو رصد اطلاعاتی ضابطان قضائی، دو تن از اعضای شورای اسلامی یکی از روستاهای بخش مرکزی دماوند که اقدام به دریافت رشوه در قبال چشم پوشی از وظایف قانونی یا ارائه خدمات غیرقانونی داشتند، بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند عنوان داشت: پیرو این موضوع، دفتر شورای اسلامی مربوطه برای بررسی اسناد مالی پلمب شده بود که پس از انجام مراحل بررسی، فک پلمب صورت گرفته است.

وی در خصوص اعضای شورای اسلامی ۵ روستای دیگر شهرستان دماوند نیز عنوان داشت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و موضوع اتهامات آنها در حال رسیدگی است.

تقی زاده گفت: همچنین در ماه گذشته، یک عضو شورا و دهیار سابق یکی از روستاهای دماوند به اتهام دریافت رشوه، اختلاس و حیف و میل بیت‌المال و بازداشت شدند که پرونده رسیدگی به اتهامات آنها تکمیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!