ساخت مبانی فکری جوانان از طریق جهاد تبیین و روشنگری


ساخت مبانی فکری جوانان از طریق جهاد تبیین و روشنگری

رشت- مدیر حوزه علمیه محمدیه اهل سنت تالش با اشاره به اینکه از طریق روشنگری و جهاد تبیین روی مبانی فکری جوانان کار شود، گفت: ایجاد مراکزی برای گفتگو و شنیدن حرف منتقدان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت شیخ شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه در شرایط فعلی باید از عوامل تفرقه زا بین مسلمانان پرهیز شود، گفت: رعایت نکردن عقلانیت دینی و بی توجهی به وحدت بین مسلمانان به ضرر دین و مسلمین است.

مدیر حوزه علمیه محمدیه برادران اهل سنت تالش با بیان اینکه دشمنان برای اختلاف افکنی بین مسلمانان برنامه ریزی می‌کنند، افزود: در ادیان مختلف و مذاهب دینی اختلاف فقهی و کلامی وجود دارد اما نباید اجازه دهیم که دشمنان از این موضوع سوءاستفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای حفظ وحدت بین مسلمانان باید در تحلیل‌ها و بررسی‌های خود منصفانه به فرق مختلف نگاه کنیم.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت تالش با بیان اینکه عقاید مسلمانان نقاط مشترک زیادی با هم دارد، افزود: وحدت اجتماعی و فرهنگی مذاهب با هم تلفیق شده و رشد یافته و علما و صاحبان فکر در ایجاد چنین فضایی مؤثر بودند.

وی با بیان اینکه باید از طریق روشنگری و جهاد تبیین بر روی مبانی فکری جوانان کار کنیم، بیان کرد: ایجاد مراکزی برای گفتگو و شنیدن حرف منتقدان و کسانی که دچار شبهه شدند اهمیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین