تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار گسترده است


تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار گسترده است

قم- نماینده ادوار قم در خانه ملت گفت: امروز تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار گسترده است و آنان در این زمینه برنامه ریزی دارند و بخشی از اتفاقات اخیر کشور نیز ناشی از همین موضوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عمده مشکلات ما در کشور، حوزه فرهنگ است که در این سال‌ها رهبر معظم انقلاب بارها در این زمینه هشدار داده اند و با عناوینی همچون تهاجم فرهنگی تا ناتوی فرهنگی از این مسئله یاد کردند.

نماینده پیشین قم در خانه ملت گفت: امروز تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار گسترده است و آنان در این زمینه برنامه ریزی دارند و بخشی از اتفاقات اخیر کشور نیز ناشی از همین موضوع است.

وی در ادامه عنوان داشت: شهر قم دارای پیشینه چند هزار ساله و با سبقه علمی است که ضرورت دارد اداره شهر قم نیز به صورت علمی باشد.

حجت الاسلام بنایی تاکید کرد: از جوانان قمی باید در راستای پیشرفت و آبادانی استان حداکثر بهره برداری شود و موضوع سرمایه اجتماعی نیز باید تقویت شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نقش خبرنگاران در افزایش و تقویت سرمایه اجتماعی و برعکس آن بسیار مهم است و باید حس اعتماد و امیدواری مردم به آینده کشور تقویت شود که البته این امر یک شبه امکان پذیر نیست و نیازمند برنامه ریزی است.

وی بیان داشت: در بنیاد قم پژوهی فعالیت‌های بسیار خوبی صورت می‌گیرد و بسیاری از افراد علاقمند با حضور در این جلسات دست به قلم شده اند و تولید محتوا دارند و فرهنگ قم را اشاعه می‌دهند.

حجت الاسلام بنایی اضافه کرد: موضوع آموزش در حوزه‌های مختلف به خصوص در مراکز علمی و دانشگاهی بسیار مهم است و از این مهمتر آن است که این آموزش‌ها کاربردی و برای جامعه مؤثر باشد و از طرفی دیگر زمینه اشتغال این افرد نیز فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!