تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار گسترده است


تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار گسترده است

قم- نماینده ادوار قم در خانه ملت گفت: امروز تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار گسترده است و آنان در این زمینه برنامه ریزی دارند و بخشی از اتفاقات اخیر کشور نیز ناشی از همین موضوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عمده مشکلات ما در کشور، حوزه فرهنگ است که در این سال‌ها رهبر معظم انقلاب بارها در این زمینه هشدار داده اند و با عناوینی همچون تهاجم فرهنگی تا ناتوی فرهنگی از این مسئله یاد کردند.

نماینده پیشین قم در خانه ملت گفت: امروز تهاجمات فرهنگی دشمنان بسیار گسترده است و آنان در این زمینه برنامه ریزی دارند و بخشی از اتفاقات اخیر کشور نیز ناشی از همین موضوع است.

وی در ادامه عنوان داشت: شهر قم دارای پیشینه چند هزار ساله و با سبقه علمی است که ضرورت دارد اداره شهر قم نیز به صورت علمی باشد.

حجت الاسلام بنایی تاکید کرد: از جوانان قمی باید در راستای پیشرفت و آبادانی استان حداکثر بهره برداری شود و موضوع سرمایه اجتماعی نیز باید تقویت شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نقش خبرنگاران در افزایش و تقویت سرمایه اجتماعی و برعکس آن بسیار مهم است و باید حس اعتماد و امیدواری مردم به آینده کشور تقویت شود که البته این امر یک شبه امکان پذیر نیست و نیازمند برنامه ریزی است.

وی بیان داشت: در بنیاد قم پژوهی فعالیت‌های بسیار خوبی صورت می‌گیرد و بسیاری از افراد علاقمند با حضور در این جلسات دست به قلم شده اند و تولید محتوا دارند و فرهنگ قم را اشاعه می‌دهند.

حجت الاسلام بنایی اضافه کرد: موضوع آموزش در حوزه‌های مختلف به خصوص در مراکز علمی و دانشگاهی بسیار مهم است و از این مهمتر آن است که این آموزش‌ها کاربردی و برای جامعه مؤثر باشد و از طرفی دیگر زمینه اشتغال این افرد نیز فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجری معروف برنامه آشپزی ترکیه ای بعد از مدت ها بحران، طلاق گرفت!