هویت اصلی انقلاب اسلامی مردم سالاری است


هویت اصلی انقلاب اسلامی مردم سالاری است

رشت- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مردم سالاری را هویت اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در کنار توجه به اصول و عقاید باید خواسته‌ها و نیازهای جوانان را درک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی شامگاه چهارشنبه در همایش یاوران جهاد تبیین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: تقابل جدی حق و باطل در شرایط امروز کشور حاکم است.

وی، ایمان و عمل صالح را راه تشخیص فتنه دانست و افزود: دشمن تلاش می‌کند تا با بهانه تراشی‌های مختلف، انقلاب اسلامی را حذف کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به ترفندهای رسانه‌ای دشمن علیه نظام اسلامی، بیان کرد: استکبار جهانی نفس‌های آخرش را می‌کشد و تلاش می‌کند با رنگ و لعاب رسانه‌ای، به نظام اسلامی ضربه بزند.

لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه باخت دشمن در جریان فتنه واضح است، گفت: صحنه باخت دشمن با حضور میدانی و انقلابی مردم ایران در حمایت از انقلاب و نظام به تصویر در آمد.

وی با اشاره به هزینه‌های چند میلیارد دلاری دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: دشمن با تمام هزینه‌های سنگین و هنگفت نتوانست خدشه‌ای به انقلاب بزند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر افزایش دانش رسانه‌ای در جامعه، بیان کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای ضرورت اصلی جامعه امروز است.

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه نسل جوان امروز در فضای مجازی زیست می‌کنند، گفت: درک واقعی نسل مجازی امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر تغییر رفتارها در مواجهه با نسل جوان امروز، بیان کرد: در کنار توجه به اصول و عقاید باید خواسته‌ها و نیازهای جوانان را درک کنیم.

تغییر ساختار نظامات فرهنگی کشور در اولویت است

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با درون مایه مردم سالاری دینی شکل گرفته است، گفت: هویت اصلی انقلاب اسلامی مردم سالاری است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، افزود: جهاد تبیین با بسیج ملی و حضور میدانی مردم تحقق پیدا می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت‌ها و خدمات دولت سیزدهم را بسیار ارزشمند و ستودنی خواند و اضافه کرد: نهضت خدمات رسانی در دولت مردمی سیزدهم به راه افتاده است.

حجت الاسلام عزت زمانی، تغییر ساختار نظامات فرهنگی در کشور را جز اولویت‌ها برشمرد و بیان کرد: در مسئله فرهنگی بسیار ضعیف عمل کردیم و خلاءهای اقدامات مؤثر فرهنگی در کشور محسوس است.

وی با اشاره به سرانه ناچیز بودجه فرهنگی در کشور، افزود: اعتباری که صرف بخش‌های دیگر می‌شود اگر در بخش فرهنگ شود بسیاری از مشکلات حل شدنی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان