جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ با داعش است


جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ با داعش است

قم-دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله گفت:جنگ نرم بسیار خطرناک و شاید سخت‌تر از جنگ با داعش و آمریکا باشد،چرا که در آن جنگ، دشمن مشخص است و می‌توان با آن مقابله کرد اما شرایط جنگ نرم اینگون نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هاشم الحیدری شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه شهدای نهضت جبهه جهان اسلام اظهار داشت: جبهه مقاومت در دعوت ندای امام راحل و مقام معظم رهبری شهدای بسیاری از کشورهای مختلف داده است.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور نیروها در جبهه مقاومت یکبار نفرمودند، این عمار و این نشانده آن است که رزمندگان جبهه مقاومت با رهبری حاج قاسم سلیمانی که ولایتمدار و با اخلاص بود در این عرصه حضور گسترده داشتند.

هاشم الحیدری گفت: حاج قاسم سرباز بزرگ رهبر معظم انقلاب بود و ایشان سال‌ها به دور از خانواده در جبهه‌های مقاومت حضور داشت و بر اساس اولویت و شرایط زمان، هر روز در یک جبهه قرار داشت.

وی ادامه داد: امروز علاوه بر جبهه مقاومت، جبهه جهاد تبیین نیز پیش روی ما است که رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد تبیین فریضه واجب و فوری برای همگان است.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق تصریح کرد: امروز جنگ نرم بسیار خطرناک است و شاید سخت‌تر از جنگ با داعش و آمریکا باشد چرا که در آن جنگ، دشمن مشخص است و می‌توان با آن مقابله کرد.

هاشم الحیدری اضافه کرد: امروز سلاح دشمن که همین تلفن همراه است در جیب همه افراد از دختر و پسر و پیر و جوان قرار دارد که ممکن است دل‌ها را با خود ببرد.

وی تاکید کرد: امروز باید سلیمانی های فرهنگی در میدان جهاد تبیین حاضر شوند و نیاز داریم همدانی‌ها و حججی ها در این صحنه بدون هیچ تقیه‌ای حضور یابند که متأسفانه اینگونه نیست و برخی‌ها سکوت کرده اند.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت: امروز باید در فضای مجازی حضور داشت، در حالی که حتی برخی از علما، مداحان و اهل منبر تقیه می‌کنند و در این سال‌ها دفاعی از انقلاب و ولایت فقیه نکردند.

وی تصریح کرد: دفاع از جمهوری اسلامی ایران وظیفه همه مسلمین و جبهه مقاومت اسلامی است و همه کشورهای اسلامی باید در این زمینه حساس باشند.

هاشم الحیدری بیان داشت: قبل از عصر روز عاشورا و شهادت امام حسین (ع) با شمشیر جهاد صورت می‌گرفت و بعد از شهادت حضرت جهاد تبیین سرلوحه قرار گرفت.

دبیر کل جنبش اسلامی عهدالله عراق تاکید کرد: باید زمان مکان و شیوه جهاد را به درستی بشناسیم و امروز رهبر معظم انقلاب عرصه جهاد را جهاد تبیین معرفی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!