تکمیل مترو و کنارگذر شمالی کرج در اولویت شهرداری باشد


تکمیل مترو و کنارگذر شمالی کرج در اولویت شهرداری باشد

کرج- استاندار البرز بر ضرورت تسریع در بهره برداری از پروژه کنار گذر شمالی و قطار شهری کرج تاکید کرد و گفت: شهرداری و پیمانکار پروژه باید نسبت به تکمیل پروژه اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: اکنون بار سنگین ترافیک ورودی استان و همچنین تراکم ترددهای درون شهری، نیاز کلانشهر کرج به راه اندازی قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج را محسوس‌تر کرده است.

وی ادامه داد: شورای اسلامی و شهرداری کرج باید تکمیل این دو پروژه را در اولویت امور خود قرار دهند.

عبداللهی گفت: طبق صورت جلسات و مصوباتی که بواسطه بازدیدهای مستمر داشتیم، باید روند امور طبق زمانبندی تعیین شده، دنبال شود.

وی افزود: از نظارت بر پروژه‌ها لحظه‌ای غافل نمی‌شویم چراکه مطالبه مردم است و بخش قابل توجهی از کیفیت و آسایش زندگی مردم را تأمین می‌کند.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم رایزنی‌های ملی و جلب توجه وزارتخانه‌های مربوطه بر پیشبرد پروژه‌ها، گفت: اکنون دولت با اشراف به اهمیت استان البرز در جوار پایتخت، نگاه ویژه ای به برنامه‌های استان دارد بنابراین باید از این فرصت نهایت بهره را داشته باشیم.

وی همچنین از شهرداری کرج خواست که منابع مالی را طبق زمانبندی، به پروژه‌ها تزریق کند و در این راستا فرصت‌های سرمایه گذاری در کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج به متقاضیان معرفی شود و از توان بخش خصوصی برای تسریع در کار، استفاده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟