آموزش و پرورش باید ذهن مردم را با اندیشه انقلاب پرورش دهد


آموزش و پرورش باید ذهن مردم را با اندیشه انقلاب پرورش دهد

همدان- رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی شهرستان بهار گفت: آموزش و پرورش باید ذهن مردم را با اندیشه انقلاب پرورش دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی شهرستان بهار که با حضور اعضای شورا در محل دفتر امام جمعه شهرستان بهار برگزار شد، با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: باید از این دوره‌ها بالاترین بهره مندی را برد و قدم‌هایی در راستای آموزش قرآن برداشت.

وی اذعان کرد: متأسفانه دشمن و نفوذی‌های خائن داخلی که تشنگان قدرت هستند به اشکال مختلف، سنگر به سنگر از ابتدای انقلاب سعی می‌کنند مردمی که انقلاب کردند و به جمهوری اسلامی رأی دادند و در راه اسلام جان می‌دادند، از ارزش‌ها دور شوند و آنها را دوستدار مادیات و ظواهر کنند.

امام جمعه شهرستان بهار افزود: بسیاری از مسئولان که خالصانه خدمت کردند در آموزش و پرورش بودند که در صف اول نبرد حق و باطل جنگیدند و ذهن مردم را با اندیشه انقلاب پرورش دادند به همین دلیل باید گفت که هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه است و باید توجه خاصی به آموزش و پرورش شود.

حجت الاسلام ارزنده تصریح کرد: در قضایای اخیر نوجوانان و جوانان ما اغفال شده‌اند، دشمن نیز برای آسیب زدن به کشور و اعتقادات مردم کشور بر آموزش و پرورش مسلط شده و برای حفظ نسل باید، تربیت قرآنی معلمان بالا رود تا فرهنگیان و دانش آموزان با مسائل اعتقادی فریب نباشند.

در ادامه جلسه اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود را در مورد برگزاری دوره‌های ضمن خدمت قرآنی در ادارات و مساجد روستایی، ترویج فرهنگ قرآنی و هزینه در بحث قرآن مطرح کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!