جدایی شهرری از تهران به صلاح مردم نیست


جدایی شهرری از تهران به صلاح مردم نیست

ری- رئیس شورای اسلامی شهر تهران به تلاش‌های فراوان صورت گرفته برای جلوگیری از جدایی ری از تهران اشاره کرد و گفت: جدایی ری از تهران به صلاح مردم منطقه هم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی احداث پارکینگ ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، بازپیرایی میدان اصلی شهرری و پیاده رو بلوار شهید مدرس طی سخنانی با بیان اینکه مترو و اتوبوس کارکرد مکملی دارند، گفت: فکر نکنید، اگر مترو آمد، دیگر نیازی به اتوبوس نیست.

وی افزود: در بسیاری از مناطق شهری که دسترسی به مترو وجود ندارد، اتوبوس خلاء را پر می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از ابتدا با احداث ساختمان‌های دارای بیش از سه طبقه در شهرری موافق نبودیم، گفت: شهرری می‌تواند یکی از جایگاه‌های مذهبی و گردشگری بسیار خوب تهران باشد که از این جهت بسیار فقیر است، آپارتمان سازی در این منطقه یقیناً سود و فایده چندانی برای مالکان نخواهد داشت.

چمران به تلاش‌های فراوان صورت گرفته برای جلوگیری از جدایی ری از تهران اشاره کرد و گفت: جدایی ری از تهران به صلاح مردم منطقه هم نبود، شهرری همواره برای مردم خاطره انگیز بوده است.

وی بر اندیشیدن تمهیداتی برای جلوگیری از توقف خودرو در پیاده‌روهای منتهی به حرم تاکید کرد و گفت: باید در این پیاده رو یا خودرو نباشد و یا پارک خودرو به حداقل برسد، برای سهولت در پیاده روی باید آستانه‌ای ایجاد شود تا زائران مسیر دسترسی به حرم را به راحتی طی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز