فعالیت 700 نیروی مرتبط با فعالیتهای قرآنی در بهار


فعالیت 700 نیروی مرتبط با فعالیتهای قرآنی در بهار

همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: ۷۰۰ نیروی مرتبط با فعالیتهای قرآنی در شهرستان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جمشیدی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی شهرستان بهار، گفت: ۷۰۰ نفر نیروی فعال مرتبط با قرآن در شهرستان داریم که بنا به تصمیمات اتخاذ شده دوره اول به صورت تخصصی و باز آموزی برای ۲۰۰ نفر طرح ضمن خدمت برای معلمان قرآنی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جمعیت قرآنی ویژه شهرستان و جلسات آموزش خانگی قرآنی اثر تربیتی قرآن در خانواده و برکت معنویت قرآن در خانواده تا حدودی در شهرستان جاافتاده و در حال اجرا است.

در ادامه، حبیب شهنوازیان نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تدوین سند راهبردی قرآنی استان برای اولین بار در کشور صورت گرفته است و امسال مقرر شده است که در شهرستان بهار از طریق شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی شهرستان، آموزش ویژه مربیان قرآن و باز آموزی و به روز رسانی توسط شورای فعالیت‌های قرآنی شهرستان صورت گیرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار تصریح کرد: این دوره آموزشی با همکاری آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد در راستای اثر گذاری در مراکز آموزشی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از محورهای اصلی در فعالیت قرآنی، آموزش و پرورش است و برنامه‌های متعددی در این راستا پیش بینی شده که اولین مورد بازآموزی مربیان قرآنی در شهرستان است و از اوایل آبان صورت می‌گیرد.

شهنوازیان با بیان اینکه با برگزاری آزمون، سطح بندی شرکت کنندگان در حوزه قرآنی در حوزه‌های قرائت، ترجمه، تجوید و تفسیر مشخص می‌شود و فعالیت‌هایی انجام می‌گیرد، اضافه کرد: در پایان دوره گواهینامه معتبر از سوی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش ضمن خدمت به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود