تقدیم 11هزار شهید اهل سنت نشان از دلبستگی آن ها به اسلام دارد


تقدیم 11هزار شهید اهل سنت نشان از دلبستگی آن ها به اسلام دارد

قرچک- امام جمعه قرچک گفت: تقدیم ۱۱هزار شهید اهل سنت در دفاع مقدس نشان از دلبستگی آن ها به اسلام و ایران دارد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک جمعی از علمای اهل تسنن و تشیع قرچک که به مناسبت هفته وحدت در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه امروز اهل تسنن و تشیع در بسیاری از مبانی با هم اتفاق نظر دارند، گفت: دشمن از همین اتحاد در هراس است.

وی با اشاره به دلبستگی برادران اهل تسنن به نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: طی دوران هشت سال دفاع مقدس، اهل سنت بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم اسلام و ایران کرده است، که تعداد بسیار زیاد آنان را علمای اهل تسنن تشکیل می‌دهند.

امام جمعه قرچک حمایت از مردم مظلوم فلسطین، محکوم کردن اقدامات ضد بشری رژیم کودک کوش اسرائیل و بسیاری از موضوعات مختلف دیگر را از موارد اتفاق نظر تشیع و تسنن و هراس دشمن دانست و گفت: امروز به واسطه ابتکار امام راحل در تعیین هفته وحدت، انس و الفتی ناگسستنی بین برادران اهل تسنن و تشیع ایجاد شده و این امر موجب شده تا ندای توحیدی نبی مکرم اسلام (ص) به نتیجه رسیده و اسلام به اوج اقتدار خود نزدیک شود.

وی به دیگر وجوه اشتراک شیعیان و اهل تسنن اشاره کرد و گفت: در برگزاری مراسم مختلف اهل تسنن برای نبی مکرم اسلام و حضرت فاطمه زهرا (س) که در بسیاری از موارد، علمای اهل تسنن در این حوزه پیشگام هستند، از دیگر وجوه مشترک تسنن و تشیع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج