سند راهبردی پنج ساله مازندران با همت بسیجیان تدوین شد


سند راهبردی پنج ساله مازندران با همت بسیجیان تدوین شد

ساری- فرمانده سپاه کربلا از تدوین سند راهبردی پنج ساله مازندران با همت نخبگان بسیجی خبر داد و گفت: بسیج در همه حوزه ها پیشگام و پیشقدم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی صبح چهارشنبه در اجلاسیه مجمع بسیج استان مازندران با اظهار اینکه بسیج همانند دریایی بوده و سپاه همانند ماهی در آن شناور است، گفت: امروز در شرایط و بحران‌های مختلف، حضور بسیج در دفاع از انقلاب پررنگ‌تر است.

وی به راه انداختن جنگ جهانی رسانه‌ای در فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: بسیج در همه حوزه‌ها پیشگام عمل کردند و باید قدر این نعمت الهی را بشناسیم.

وی از تدوین و رونمایی سند راهبردی پنج ساله استان مازندران با همت نخبگان بسیجی اظهار داشت: برای تدوین این سند بیش از شش هزار سند مطالعه شده است و استادان بسیجی بدون توقعی شبانه روز برای تهیه آن تلاش کردند.

تقوی عضو کارگروه زن و خانواده نیز در این اجلاسیه با اشاره به آسیب شناسی در حوزه زن و خانواده گفت: تربیت کودک مهدوی، تروی، ترویج حیا در کودکان دختر و پرهیز از غیبت در پسران از جمله طرح‌ها است.

وی با اشاره به تولید انجیر در گلوگاه، توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری و برندسازی برای این محصول را لازم دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم از شرکت‌های فروش و بازرگانی در امر صادرات بهره گیری کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی