صدور 36 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کرمانشاه


صدور 36 پروانه کاربرد علامت استاندارد در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از صدور ۳۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد در این استان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

مهدی حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اعمال نظارت و قوانین و برخورد با موارد متخلف و عدم انطباق با استانداردهای ملی کمیته علائم و کنترل کالا به منظور تصمیم گیری در مورد پرونده‌های واحدهای تولیدی مطابق تصمیمات اخذ شده تعداد ۳۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شد.

وی افزود: همچنین ۳۶ پروانه بر اساس امتیاز منفی کسب شده از نتایج آزمون و نداشتن نظام کنترل کیفیت در واحدها ابطال شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ براساس برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد به این اداره کل صدور ۵۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد است که خوشبختانه با تلاش کارکنان ساعی این اداره‌ی کل و جاری بودن نظام کنترل کیفیت در واحدهای تحت پوشش فاقد پروانه تا کنون ۳۶ پروانه کاربرد علامت استاندارد در زمینه‌های صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی و مهندسی پزشکی صادر شده است.

حسین پور تاکید کرد: عدم رعایت ویژگی‌های استاندارد از سوی واحدهای تولیدی متخلف علاوه بر ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اینگونه واحدها بر اساس نوع تخلف به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول