اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به بیماران نیازمند کرمانشاه


اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار به بیماران نیازمند کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار به بیماران نیازمند کرمانشاه خبر داد.

محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص کمک به امر درمان بیماران نیازمند و معسر، مبتلایان به سرطان و بیماری‌های خاص و صعب العلاج، از محل بودجه امسال اعتباری از سوی بانک مرکزی برای پرداخت به جامعه هدف در قالب تسهیلات وام قرض الحسنه به جمعیت هلال احمر تخصیص یافته است.

وی افزود: سازمان داوطلبان با کمک صاحب نظران در قالب کمیته مشورتی با نیازسنجی خدمات مختلف مورد نیاز بیماران، شیوه‌نامه حمایت از بیماران نیازمند و صعب‌العلاج را که شامل استاندارد تشخیص، درمان، توانبخشی و داروهای مورد نیاز است تدوین و به استان‌ها ابلاغ کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این خصوص بیماران نیازمند می‌توانند پس از ارائه اسناد درمانی و دارویی و پس از انجام فرآیند مددکاری در شعب تابعه جمعیت هلال احمر استان از تسهیلات مذکور تا سقف مشخص شده بهره‌مند شوند.

محمدی بیان کرد: این اعتبار قرار است از طریق بانک‌های عامل بر اساس برش استانی به مراکز جمعیت هلال احمر در استان‌ها پرداخت شود.

وی با اشاره به رشد چشمگیر اعتبار تخصیص داده شده امسال نسبت به سال گذشته، ابراز امیدواری کرد تا بسته حمایتی جمعیت هلال احمر از بیماران مذکور بیش از پیش تقویت شده تا بخشی از مشکلات این افراد از این طریق مرتفع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»