ولایتمداری از شاخصه بسیجیان است/عیادت از بسیجی مجروح قائمشهری


ولایتمداری از شاخصه بسیجیان است/عیادت از بسیجی مجروح قائمشهری

ساری- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ولایتمداری و دفاع با بصیرت تا پای جان از آرمان های نظام مقدس اسلامی از شاخصه های مهم بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه سه شنبه در حاشیه حضور در بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) ساری و عیادت از موسی عنایتی بسیجی مدافع امنیت و جوان ۱۹ ساله قائمشهری که در اغتشاشات اخیر توسط آشوبگران دچار مجروحیت شد، پیام و هدیه رهبر معظم انقلاب را به وی تقدیم کرد و در این دیدار با آرزوی سلامتی برای این جوان بسیجی گفت: بسیج آماده به کار ترین و فداکارترین جوانان کشور را دارد که در راه اهداف عالی نظام اسلامی از خودگذشتگی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تا وقتی که بسیج و بسیجی در میدان حضور فعال دارد، توطئه‌ها وفتنه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد، افزود: از مهم‌ترین شاخصه‌های بسیجیان؛ ولایتمداری و دفاع با بصیرت تا پای جان از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار سلیمانی در ادامه با پیگیری از روند درمانی این بسیجی مدافع امنیت و با قدردانی از پزشکان و کادردرمانی بیمارستان، دستورات لازم را جهت ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر صادر کرد.

به گزارش مهر، موسی عنایتی بسیجی جوان قائمشمهری در شامگاه ۳۰ شهریور ماه در جریان مقابله با اغتشاشگران و در دفاع از امنیت مردم در شهرستان قائمشهر، از سوی آشوبگران مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای به ناحیه گردن شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !