جمعی از نیروهای انتظامی استان قم تقدیر شدند


جمعی از نیروهای انتظامی استان قم تقدیر شدند

قم-همزمان با هفته نیروی انتظامی، عوامل انتظامی قم به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با اهدا شاخه های گل تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته نیروی انتظامی عصر روز سه شنبه به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از عوامل انتظامی استان تقدیر بعمل آمد.

این مراسم در بلوار بهار قم و در جوار حرم کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور سردار سید محمود میر فیضی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و تعدادی از عوامل فراجا از جمله، پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی، یگان امداد و نیروهای یگان ویژه برگزار شد.

اعضای ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم در این برنامه ضمن اجرای سرودهای مختلف حماسی با تقدیم شاخه‌های گل به عوامل انتظامی از تلاش‌های آنان در راستای برقراری و تأمین امنیت و آرامش تقدیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه برپایی این مراسم با بیان اینکه پلیس خادم ملت است اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان و قدرت در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه در صحنه حضور دارد.

وی افزود: آنان که قصد برهم زدن امنیت جامعه را داشته باشند به آنان هشدار می‌دهیم که برخورد سختی در انتظار آنان است.

سردار میرفیضی با تقدیر از مردم ولایی و انقلابی شهر مقدس قم اظهار داشت: مردم زمان شناس قم با حضور خود در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: یکی از نشانه‌های بصیرت ملت ایران این است که در جریانات اخیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اقدامات آنان را محکوم کردند.

آحاد جامعه قدردان جانفشانی نیروهای انتظامی باشند

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز در سخنانی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی بهانه خوبی بود تا از عوامل انتظامی استان قم طی مراسمی تقدیر بعمل آوریم.

حجت الاسلام محمدرضا حیدری با بیان اینکه آحاد جامعه باید قدردان جانفشانی نیروهای انتظامی باشند بیان داشت: امروز که دشمنان به دنبال هجمه به نیروهای انتظامی هستند از اقتدار پلیس در برخورد با اغتشاشگران و آشوب طلبان حمایت می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت