برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه


برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه از برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی احمدی شامگاه سه شنبه در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان کرمانشاه که سالن جلسات ستاد پلیس راهور استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تعامل خوبی میان سازمان حمل و نقل مسافر و پلیس راهور برقرار شده و این مهم در شهر کرمانشاه مشهود است.

وی با اشاره به اقدامات سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در خصوص ارتقا فرهنگ ترافیک، تصریح کرد: تمامی متقاضیان جدید الورود به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری باید دوره‌های آموزشی و ترافیکی، فرهنگی، قضائی و امدادی را در راستای بهبود وضعیت ترافیکی و دریافت کارت شهری با حضور کارشناسان بگذرانند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه با بیان اینکه رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری نقش مهمی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ مطلوب ترافیکی در جامعه دارند، گفت: خوشبختانه گذراندن دوره‌های آموزشی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری سبب افزایش سطح فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین و مقررات در شهر شده که امید است است با تلاش خدمتگزاران این حوزه این مقوله به حد اعلا و مطلوب خود برسد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در حوزه ترافیکی و همچنین رانندگان نمونه تاکسی و اتوبوس با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی