دشمن با جنگ رسانه ای در اغتشاشات جای جلاد و شهید را عوض کرده است


دشمن با جنگ رسانه ای در اغتشاشات جای جلاد و شهید را عوض کرده است

ری- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دشمن با جنگ رسانه ای در اغتشاشات جای جلاد و شهید را عوض کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی ظهر سه شنبه در مراسم شانزدهمین رزمایش کمک‌های مومنانه استان تهران که در جوار حرم امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر دشمن با سیاه نمایی جای شهدا و جلاد را تغییر داده است اظهار داشت: در عرصه‌های مختلف در تمام برهه‌ها شاهد کمک‌های بسیجیانی بوده‌ایم که جان نثارانه در میدان خدمت حاضر شده‌اند و امروز رسانه‌های معاند مردم را مقابل آنان قرار داده‌اند.

زهرایی با بیان اینکه دشمن، وحدت مردم ایران را نشانه هدف حملات خود قرار داده است گفت: با جلوگیری از گسست نسلی نباید به دشمن اجازه دهیم ارزش‌های اسلامی را نشانه بگیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه به آشوب‌ها و توطئه‌های دشمن طی سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ اشاره کرد و عنوان داشت: دشمنان به بهانه‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی در این سال‌ها بر مردم و کشور ما تاخته‌اند و اکنون نیز در بستر به ظاهر فریبنده اجتماعی و فرهنگی ظاهر شده‌اند اما باید بدانند که کشور ما در حال گذر است و موفقیت‌های اخیر داخلی و خارجی در حوزه اقتصاد بیانگر این ادعا می‌باشد.

وی از اغتشاشات اخیر به عنوان یک جنگ تمدن یاد کرد و افزود: تمدن نوین اسلامی در حال شکل گیری و تمدن پوشالی غربی در حال فروریختن است و دشمن نمی‌خواهد تمدن اسلامی شکل بگیرد و از این جهت است که به تهاجم فرهنگی روی آورده است.

زهرایی به برگزاری کمک‌های مومنانه اشاره کرد و اظهار داشت: این کمک‌ها ضروری هستند و باید تداوم داشته باشند و به مناسبت هفته وحدت، در طول این هفته یک میلیون بسته معیشتی در بین نیازمندان از پیش شناسایی شده در سراسر کشور توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت