راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در 4 شهر استان تهران در دستور کار است


راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در 4 شهر استان تهران در دستور کار است

ورامین- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از رایزنی های لازم جهت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در چهار شهر این استان خبر داد و گفت: نیروهای مورد نیاز از مسیر تربیت تامین خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بهرامی شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح دانشگاه فرهنگیان ورامین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طبق نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «برای تربیت معلم هیچ مسیری به غیر از تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان نباید متصور شد» اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه ایشان و نظام، موضوع و اهمیت شغل معلمی و تربیت معلم مورد اهمیت ویژه قرار گرفته است.

بهرامی با بیان اینکه امروز به لطف خدا با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان، نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش از مسیر تربیت و تأمین می‌شود گفت: تأمین این نیرو در گذشته به دلایل مختلف از روش دیگر انجام می‌شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان‌های دماوند، بهارستان، ملارد و اسلامشهر اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع این مورد در دستور کار قرار گرفته و رایزنی‌های لازم در حال انجام است.

وی عنوان داشت: در صدد هستیم تا مراکز تربیت معلم و تربیت دبیر هم در این مناطق راه‌اندازی شود تا بتوان در ۱۰ سال آینده هر آن چه نیرو در آموزش و پرورش نیاز است، از مسیر این دانشگاه تأمین شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی