سردیس مشاهیر زنجان در سبزه میدان زنجان نصب می شود


سردیس مشاهیر زنجان در سبزه میدان زنجان نصب می شود

زنجان-شهردار زنجان گفت: طراحی و اجرای سردیس مشاهیر در پروژه سبزه میدان با دعوت از هنرمندان و کار در محل پروژه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا فیروزفر گفت: طراحی و اجرای سردیس مشاهیر در پروژه سبزه میدان با دعوت از هنرمندان و کار در محل پروژه انجام می‌شود.

وی افزود: در بخش تجهیزات مدیریت بحران نیز امسال ۱۱ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و با توجه به بهره گرفتن از این امکانات در مراسم اربعین باید عنوان کرد امکانات بسیاری خوبی تهیه شده که در مواقع بحرانی می‌تواند به کمک شهر بیاید. در بخش خرید اتوبوس‌های جدید نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده که طی دو مرحله ۴۱ اتوبوس و ۳۶ مینی‌بوس برای الحاق به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خریداری شده است.

شهردار زنجان به آماده‌سازی پارک بازی چهار فصل در محل پارک ملت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تا شب یلدا این محل آماده بهره‌برداری خواهد شد. همچنین گذر اجتماعی اشراق نیز در آینده‌ای نزدیک احداث می‌شود.

فیروزفر با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری در حوزه فضای سبز، گفت: در این بخش گام‌های نخست برای مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز شهر برداشته شده و کار به مرور انجام خواهد شد. همچنین در ۱۰ نقطه شهر اقدام به احداث پارک خواهیم کرد.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان در شش ماه گذشته سعی کرده است اقدامات لازم برای شهر را انجام داده و خوشبختانه کارها طبق روال در حال انجام است، اظهار کرد: پروژه سبزه‌میدان با سرعت در حال انجام است و امیدواریم تا سه ماه آینده شکل کلی کار مشخص شود؛ در حال حاضر در همه بخش‌ها اکیپ‌های مستقر در محل در حال کار هستند و همه موانع از سر راه انجام کار برداشته شده است.

فیرورفر به وضعیت ترمیم کف بازار بزرگ زنجان نیز اشاره کرد و افزود: تا چند روز آینده کف بازار شست‌وشو شده و کار تقریباً به اتمام رسیده و همه کف بازار بازسازی شد. در رابطه با معابر منتهی به مرکز شهر نیز طرح‌های کف‌سازی انجام می‌شود، البته بنا به شرایط موجود کار در برخی محورها متوقف شده و امیدواریم با بهبود وضعیت کارها به سرعت آغاز شود؛ چرا که فصل کاری در شهر زنجان رو به اتمام است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه مشکل دیگر در شهر زنجان مربوط به آب‌گرفتگی معابر در فصل بارندگی است، گفت: متاسفانه در طراحی معابر به برخی نکات توجه نشده و در ایام بارندگی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شویم که برای ساماندهی وضعیت نیاز به مطالعات جامع داریم که سعی خواهیم کرد کار را امسال در بخش‌های حادتر آغاز کرده و به مرور شبکه را اصلاح کنیم.

فیروزفر همچنین به موضوع آسفالت‌ریزی معابر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: امسال کار تاریخی در این حوزه انجام و البته این حجم کار سبب شد با کیفیت و دقت انجام شود تا در سال‌های آینده با مشکلاتی همچون کیفیت پایین زیرسازی مواجه نشویم. البته ترمیم آسفالت معابر فرعی نیز در حال انجام است که انتظار داریم بخش عمده کار امسال به اتمام برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه