شیوه نوین در حوزه فعالیت‌های ثبتی مورد استفاده قرار گیرد


شیوه نوین در حوزه فعالیت‌های ثبتی مورد استفاده قرار گیرد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شیوه نوین و ابزارهای الکترونیکی در حوزه فعالیت‌های ثبتی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه‌شنبه در نشست با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: استفاده از شیوه‌های نوین و به‌روز در همه عرصه یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه ثبت اسناد باید همگام با فناوری‌های نوین به پیش برود اضافه کرد: باید به سمت مدیریت الکترونیک در حوزه اسناد حرکت کرد تا شاهد بروز خطا و اشتباه نباشیم.

امام جمعه بوشهر به اهمیت بسیار بالای ثبت اسناد اشاره کرد و ادامه داد: ثبت اسناد شناسنامه سرزمینی یک کشور است بنابراین هویت سرزمینی یک کشور به جغرافیای وجودی آن کشور است.

وی افزود: ثبت وجب به وجب این کشور که خون‌های زیادی به پای آن ریخته شده باید حفظ شود لذا ثبت آن و سلامت در حوزه عدالت محوری امر مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

صفایی بوشهری اظهار کرد: تدوین نقشه جامع مالکیت دولتی و غیر دولتی که با عنوان حدنگار یا کاداستر مطرح می‌شود بسیار نکته مهمی است و انتظار می‌رود این کار به سرانجام برسد و کسی به خود اجازه ندهد در این سرزمین تعرضی به حقوق نظام و مملکت داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...