ضرورت ارائه وام های کم بهره برای نوسازی تاکسی های شهری


ضرورت ارائه وام های کم بهره برای نوسازی تاکسی های شهری

تبریز- شهردار تبریز ضرورت ارائه وام های کم بهره برای رانندگان تاکسی برای نوسازی خودروها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب هوشیار عصر سه شنبه در جلسه مشترک اتاق بازرگانی تبریز با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تبریز افزود: مشکل اساسی استان ما این است که میدان عمل مدیران ما تنگ است، اختیارات را به استان‌ها تفویض کنید تا خودشان تصمیم بگیرند چراکه سبب شده است خسارت‌های بیشتری به شهرها وارد شود و مدیران ارشد کلانشهرها را آزار می‌دهد؛ اساساً مدیر مربوطه همت آن را دارد که مشکلات را حل کند اما اختیار آن را ندارد.

وی ادامه داد: تهران به‌عنوان کارشناس درجه دو به ما نگاه می‌کند اما مدیران در این شهرها آموزش دیده و به این مرتبه رسیده‌اند، باید از خود سانسوری فاصله بگیریم، ظرفیت‌های بسیاری در استان‌ها داریم که خودمان با دست خودمان بسته‌ایم‌.

وی افزود: خودروها آلودگی بسیاری دارند، رانندگی تاکسی چه قدر باید هزینه کند؟ این آمادگی را داشتیم که به راننده تاکسی‌ها وام دهیم اما تاکنون ایران خودرو این خودروها را به ما تحویل نداده است؛ مشکل ما پول نیست، از منطقه آزاد ارس می‌توان با نصف قیمت این خودروها را وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: عمدتاً روزانه بالای هزار تن تولید پسماند داریم و اکثر آنها دفن می‌شود چراکه انرژی ارزان بوده و زباله سوزی نمی‌توان کرد و همه کلانشهرها به سمت دفن آن رفته‌اند در حالی که اگر یکبار هزینه کنیم یا وام کم بهره دهیم، دفن ما به زیر ۱۰ درصد می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید