عده ای از افراد ناآگاه با موج سواری دشمن همراه شدند


عده ای از افراد ناآگاه با موج سواری دشمن همراه شدند

همدان- فرماندار همدان گفت: بی مهری‌هایی که به نیروی انتظامی در حوادث اخیر شد، ناشی از همراهی عده‌ای افراد ناآگاه با موج سواری دشمن بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی محمدی سه شنبه در جمع فرماندهان انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی ما در حوادث اخیر مظلوم واقع شد و دشمن با نامردی و وقاحت این نیروی پر تلاش، امنیت آفرین و فعال را در معرض اتهام قرار داد، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با بهره گیری از ابزارهای رسانه‌ای و فضای مجازی در اذهان عمومی ایجاد شبهه و تردید می‌کنند.

وی این روند را برنامه ریزی و سناریویی طراحی شده از سوی دشمن خواند و افزود: عادت دشمن در جنگ روایتها همواره همین است که با ابزار رسانه‌ای بخشی از اقشار مختلف مردم را متناسب با احساسات، قومیت‌ها و دیگر ظرفیت‌های پیش رو تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه افزود: در این مسیر، بصیرت و عدم همراهی مردم با چنین جریانی اهمیت دارد اما می‌بینیم که هنوز برای برخی از اقشار به ویژه نسل جدیدمان نتوانستیم وضعیت را به خوبی تبیین کنیم تا قدر امنیت و اقتدار کشور را بدانند.

محمدی با اشاره به دخالت‌ها و تحرکات دشمن در کشورهای همسایه نیز گفت: علی رغم همه ترفندها و نقشه‌های شوم دشمن با عنایت خداوند، ائمه اطهار و به برکت خون شهدای گرانقدری که در این مسیر از جان خود مایه گذاشتند، با اقتدار کامل ایستادگی کردیم و در غیر این صورت سرنوشت سوریه پیش روی ما است.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در همه صحنه‌های مورد نیاز عنوان کرد: بی مهری‌هایی که به نیروی انتظامی در حوادث اخیر شد، ناشی از همراهی عده‌ای افراد ناآگاه با موج سواری دشمن بود که قطعاً نافی زحمات و حضور جان بر کفانه این نیرو در عرصه نظم و امنیت و آرامش جامعه نخواهد بود.

گفتنی است؛ در این نشست به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرماندهان و سربازان وتنی چند از پرسنل این نیرو تجلیل به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی