هدف دشمن آسیب به وحدت درکشور است/توسعه برنامه های فرهنگی کهگیلویه


هدف دشمن آسیب به وحدت درکشور است/توسعه برنامه های فرهنگی کهگیلویه

یاسوج_ فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: دشمن به دنبال متشنج کردن فضا و هدف آن آسیب به فضای وحدت در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالعزیز موسوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه، افزود: دشمن با ایجاد اختلاف به دنبال متشنج کردن فضای وحدت در جوامع اسلامی و جمهوری اسلامی بوده که نمونه بارز آن را می‌توان در همین چند روز اخیر به معنای واقعی دید.

وی بیان داشت: امسال هفته وحدت باید به صورت بهتر و باشکوه‌تر برگزار و تمام دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی مثل ارشاد، سازمان تبلیغات، هیئات مذهبی و دانشگاه‌ها با احساس مسئولیت بیشتر و چند برابر برنامه‌های متنوع در این هفته را برگزار کند.

موسوی گفت: جشن‌هایی که قرار است برگزار شود باید با اطلاع رسانی مناسب و درست انجام تا حضور مردم باشکوهی تر باشد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه هیچ گونه کم کاری مورد تأیید نیست تصریح کرد: یک ذهنیت منفی در ذهن مردم وجود دارد که وظایف دستگاه‌هایی همچون ارشاد و سازمان تبلیغات موازی و در یک راستا می‌باشند و هر دو یک کار را انجام می‌دهد، لذا دستگاه‌های فرهنگی باید تمام توان را خود را پای کار بیاورند.

موسوی اضافه کرد: این دستگاه‌ها با ارائه برنامه‌های فرهنگی و برگزار کردن همچنین مراسمات و جشن‌هایی که باعث نشاط خانواده‌ها می‌باشد وظایف خود را به مردم نشان دهند.

وی در بخش دیگری با اشاره به زحمات نیروی انتظامی و تبریک هفته فراجا بیان داشت: پلیس ما مظلوم اما مقتدر است.

موسوی گفت بهتر است موضوعات پیشنهادهایی که قرار است در جلسه شورای فرهنگ عمومی بررسی شود قبل از مطرح شدن در این جلسه در قالب کارگروه مطرح شوند و موضوعات بصورت حلاجی شده در جلسات اصلی مورد بحث و صحبت قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول