ضرورت مساعدت بیشتر بانک‌های استان همدان از واحدهای تولیدی


همدان- استاندار همدان بر ضرورت مساعدت و حمایت بیشتر بانک‌های استان از واحدهای تولیدی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد سه شنبه در بیست و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، گفت: رویکرد جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، احیا و بررسی مسائل واحدهای تولیدی راکد استان است.

وی ادامه داد: برخی واحدهای تولیدی راکد استان سال‌ها و دهه‌ها به خاطر دلایل و مسائل مختلف تعطیل بودند که رفع موانع آن‌ها توسط کارشناسان و دستگاه‌های متولی بسیار ضروری است.

استاندار همدان با بیان اینکه با تلاش اداره صمت و دیگر دستگاه‌های متولی، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود، اظهار کرد: برخی از واحدهای تولیدی همچون شرکت کشت و صنعت دشت کرفس که به دلایل سوءمدیریت راکد و غیرفعال مانده است، به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود تا هم احیا و هم نقش مؤثری در اشتغال‌زایی و توسعه استان داشته باشد.

قاسمی فرزاد یادآور شد: بانک‌های استان، باید با مساعدت و حمایت تام و تمام از تولیدکنندگان، مخاطرات آن‌ها را کاهش دهند و با در اختیار گذاشتن اعتبارات لازم نقش مؤثری در حمایت از تولید داشته باشند؛ بدین ترتیب، از بانک‌های استان درخواست می‌شود نگاه تسهیل‌گرانه نسبت به مسائل تولید و تولیدکنندگان داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: تولیدکنندگان می‌توانند مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی راکد خود را به ستاد تسهیل آورده تا ضمن رفع موانع آن‌ها، واحد مربوطه به چرخه تولید بازگردانده شود.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز در بیست و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، دو واحد تولیدی راکد احیا شد، افزود: از برنامه‌های مهم ۶ ماهه دوم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی فعال و احیای واحدهای تولیدی راکد استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم