10 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور اردبیل تحصیل می‌کنند


10 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور اردبیل تحصیل می‌کنند

اردبیل- رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: ۱۰ هزار دانشجو در مراکز دانشگاه پیام نور استان اردبیل مشغول تحصیل هستند.

ولی‌اله خوش‌طینت در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور در استان اردبیل در قالب ۱۳ مرکز و واحد فعالیت علمی، تحقیقاتی و پژوهشی خود را انجام می‌دهد.

وی از دایر شدن کلاس‌های حضوری دانشگاه پیام نور از ۱۵ مهرماه خبر داد و تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه در ۲۴ رشته محل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: دانشگاه پیام نور بعد از ۲ سال شرایط سخت کرونایی به صورت حضوری فعالیت خود را با همراهی دانشجویان آغاز کرده و تلاش ما بر این است تا بستر مناسب تحصیلات را برای دانشجویان و جوانان این مرز و بوم فراهم کنیم.

خوش‌طینت افزود: مراکز دانشگاهی پیام نور استان با پذیرش ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف دارای زیرساخت‌های مناسب در بخش کارگاهی، آزمایشگاهی و کتابخانه‌ای است که سعی ما بر این است تا این ظرفیت فراهم شده را در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

وی به فعالیت ۴۳ آزمایشگاه در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اشاره کرد و ادامه داد: در این آزمایشگاه سعی بر این است تا در رشته‌های مرتبط خدمات متنوع به دانشجویان ارائه شود تا دانشجویان بدون نیاز به مراکز آزمایشگاهی سایر دانشگاه‌ها بتوانند فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی خود را انجام دهند.

خوش‌طینت در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر و با آرایش علمی بهتر سعی می‌کند تا در سال تحصیلی جاری اقدامات و فعالیت‌های مثبت و رو به جلویی را در سطح استان ارائه کند تا فضای تحصیل برای نسل‌های آینده فراهم آید.

وی اضافه کرد: با پذیرش دانشجویان جدید در رشته‌های مختلف اقدامات این دانشگاه به نحوی بوده که علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری، در مقاطع مختلف پذیرش دانشجو را بدون آزمون در رشته‌های مورد نیاز انجام می‌دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسکلت رویا