مدیران باید در روند تسهیلگری خوانشی دوباره از قوانین داشته باشند


مدیران باید در روند تسهیلگری خوانشی دوباره از قوانین داشته باشند

زنجان-استاندار زنجان گفت: مدیرانی باید در مسیر تسهیلگری فرایندهای ایجاد تولید و اشتغال خوانشی دوباره از قاعده ها و قوانین داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران گفت: کارهایی که در این جلسات انجام می‌شود در راستای گشایش و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی ابراز داشت: جنس کارها از نوعی است که برخی مواقع مدیرانی نیاز داریم که در مسیر تسهیل گرایانه خوانشی دوباره از قاعده‌ها و قوانین داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: ستاد تسهیل به صورت موردی در مشکل صنایع ورود کرده و به صورت کلان برنامه سرمایه گذاری را دنبال می‌کند.

افشارچی تاکید کرد: در برخی مواقع نیز تعاملاتی با مرکز انجام می‌گیرد تا مسائل واحدهای تولیدی حل شود و به طور کلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان محور کارگشایی و تسهیل بوده و برای جلوگیری از بروز مشکلات برخی قوانین دست و پاگیر وجود دارد.

وی گفت: بسیاری از قواعد و قوانین برای روزهای عادی مشکلی‌ای جا نمی‌کند اما وقتی در زمان حاضر اشتغال چند نفره نیز اهمیت زیادی دارد.

استاندار زنجان تصریح کرد: مدیر برای بررسی مشکلات به صورت کلان نیز در محل پروژه حضور می‌یابد و در واقع از توانمندی اجتهاد آنها استفاده می‌شود.

افشارچی گفت: از ابتدای فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون در راستای تسهیلگری بیش از چهار هزار نفر اشتغال در استان ایجاد شده است.

وی بیان داشت: در برخی مواقع نیز تعاملاتی با مرکز انجام می‌گیرد تا مسائل واحدهای تولیدی حل شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان محور کارگشایی و تسهیل بوده و برای جلوگیری از بروز مشکلات برخی قوانین دست و پاگیر وجود دارد، افزود: بسیاری از قواعد و قوانین برای روزهای عادی مشکلی‌ای جا نمی‌کند.

افشارچی یاد آورشد: اشتغال چند نفره نیز اهمیت زیادی دارد و قوانین و قواعد بر مبنای جنگ اقتصادی، دوباره باز خوانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیمیل ها چه افرادی هستند؟