بیش از 2 هزار و 500 کارته‌کا در استان همدان فعالیت می‌کنند


بیش از 2 هزار و 500 کارته‌کا در استان همدان فعالیت می‌کنند

همدان- رئیس هیئت کاراته استان همدان گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کاراته‌کا در استان همدان به طور سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی وفایی صبح سه‌شنبه در نشست خبری با ورزشی‌نویسان با اشاره به رشد بی‌سابقه کاراته استان همدان اظهار داشت: امروز آرامش به هیئت کاراته استان همدان بازگشته است و از حواشی متعدد گذشته خبری نیست و خوشبختانه شاهد آشتی دوباره پیشکسوتان و خانواده بزرگ کاراته هستیم.

وی افزود: همچنین استقبال از این رشته ورزشی چندین برابر افزایش پیدا کرده و امروز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بیمه شده ورزشی به طور سازمان یافته در این رشته فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته استان همدان با اشاره به پویایی شهرستان‌ها گفت: در حال حاضر ۷ شهرستان استان همدان فعال هستند و کبودرآهنگ که یکی از قطب‌های کاراته استان بوده به روزهای خوب گذشته‌اش بازگشته است.

وفایی خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها به اعتقاد بنده بازوان قدرتمند هیئت هستند و نه تنها توجه ما به شهرستان‌ها بلکه به تمام روستاهای استان نیز معطوف شده و امروز روستاهای در استان با چند کاراته‌کا مدال‌آور در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۵ باشگاه در سطح شهر همدان بیان کرد: همچنین تاکنون ۹۰ مربی بانوان و ۱۲۰ مربی در بخش آقایان در همدان ثبت شده‌اند.

رئیس هیئت کاراته استان همدان عنوان کرد: در چند وقت اخیر دو کلاس مربی‌گیری سطح یک و سطح ۳ در استان همدان برای افزایش و ارتقا مربیان خود برگزار کرده‌ایم.

وفایی با اشاره به رشد جایگاه کاراته استان همدان گفت: در سطح کشور جزو ۵ استان برتر طبق ارزیابی‌های فدراسیون هستیم و به زوی همدان به یکی از قطب‌های اصلی کاراته در کشور تبدیل خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم با حمایت‌های مدیریت ارشد استان، مدیرکل ورزش و جوانان و خانواده بزرگ کاراته بتوانیم روز به روز سطح کاراته پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین را ارتقا دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم