700 نفر در مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی عضو هستند


700 نفر در مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی عضو هستند

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: ۷۰۰ نفر در قالب ۴۹ کارگروه تخصصی در مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی عضو هستند که طرح‌های کارشناسی شده به مدیران ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی ظهر سه شنبه در مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی که در سالن حافظ برگزار شد، اظهار داشت: استان خراسان شمالی مردمان غیوری دارد که در دفاع مقدس ۳ هزار شهید و ۳۵ هزار رزمنده تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه مردم خراسان شمالی در تمام صحنه‌های دفاع از امنیت نظام و کشور جانفشانی کردند، گفت: حضور مردم در روز ۱۹ مهر سال ۹۱ حماسه‌ای خلق کرد که در تاریخ این استان به یادگار مانده است.

وی افزود: مردم این استان همواره در صحنه‌های ملی افتخار آفرین بوده اند و در انتخابات اخیر هم با حضور ۶۴ درصدی حماسه آفریدند و این مردم آگاه و انقلابی، برای دفاع از نظام، مطیع مقام معظم رهبری هستند.

سردار فرجی گفت: مردم استان خراسان شمالی انقلابی، نجیب و شجاع هستند که اجازه جولان به اغتشاشگران را نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری این بود که بسیج، تشکلی تحت عنوان مجمع بسیجیان ایجاد کند، که بر این اساس در سپاه خراسان شمالی، ۴۹ کارگروه در قالب مجمع عالی بسیجیان با حضور ۷۰۰ نفر از نخبگان در تمام عرصه‌ها ایجاد شد.

وی گفت: نتیجه تشکیل مجمع عالی بسیجیان در خراسان شمالی طرح‌هایی هستند که تهیه و در اختیار مدیران دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا با اجرای این طرح‌ها بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022