بررسی مشکلات کارگران البرزی در کمیسیون کارگری


بررسی مشکلات کارگران البرزی در کمیسیون کارگری

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از بررسی مشکلات و دغدغه کارگران این استان در کمیسیون کارگری خبر داد و گفت: مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان به طور ویژه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری صبح سه‌شنبه در کمیسیون کارگری استان البرز از بررسی مشکلات و دغدغه کارگران این خطه در کمیسیون کارگری خبر داد، گفت: مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان، به طور ویژه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: حمایت از کارگران و رفع مشکلات و چالش‌های آنها می‌تواند راه برون رفت از مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را برای کشور هموار سازد زیرا کارگران به عنوان سرمایه‌های انسانی در هر کشوری نقش محوری در تحولات و مناسبات مختلف جامعه دارند.

وی افزود: مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان، باید توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی احصا شود و با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور نماینده کارگران پیگیری شود.

ولی پوری تأکید کرد: مواردی که مربوط به مشکلات کارگران حوزه استانی است با جدیت دنبال می‌شود و باید در کوتاه‌ترین مدت به نتیجه برسد.

معاون استاندار البرز تصریح کرد: بعضی از مسائل و مشکلات کارگرانی باید در مرکز پیگیری شود، از این رو لازم است توسط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز احصا شود و از طریق وزارت‌خانه‌های مرتبط دنبال می‌گردد.

ولی پوری گفت: در بازدیدهایی که همراه نماینده عالی دولت از واحدهای تولیدی سطح استان داشتیم، نیروی ماهر و زبده در استان کم نیستند و ما باید از توان و ظرفیت کارگران ماهر و متخصص در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین