وحدت لازمه رشد و تعالی جامعه است


وحدت لازمه رشد و تعالی جامعه است

بندرترکمن- نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: ما باید وحدت را در جامعه ایجاد کنیم چون وحدت باعث رشد و تعالی و پیشرفت جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در سپاه شهرستان بندرترکمن اظهارکرد: اولین منادی وحدت، پیامبر اسلام (ص) بود و اولین خدمتی که پیامبر به جامعه اسلامی کرد همین وحدت و یکپارچگی و برادری بین مردم جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه وحدت باعث اخوت و برادری می‌شود، افزود: وحدت نعمت بزرگی بوده که مکتب انسان ساز اسلام و قرآن آن را برای ما به ارمغان آورده است.

ایمانی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی امام راحل، منادی وحدت بود.

وی گفت: اختلاف در جامعه اسلامی به نفع آنهایی است که نه به شیعه اعتقاد دارند و نه به اهل سنت و برای آنها نه شیعه مهم است و نه اهل سنت بلکه آنها به دنبال منافع خود در کشورهای اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: آنها از طریق ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی بهتر و راحت تر به اهداف خود خواهند رسید لذا ما باید وحدت را در جامعه ایجاد کنیم چون وحدت باعث رشد و تعالی و پیشرفت جامعه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه