مرکز نوآوری شهدای عشایر استان سمنان راه اندازی شد


مرکز نوآوری شهدای عشایر استان سمنان راه اندازی شد

سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان از راه اندازی مرکز نوآوری شهدای عشایر استان خبر داد و گفت: شناسایی ظرفیت‌ها و حمایت از نخبگان از جمله رویکردهای این مرکز است.

علی منصفی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و همچنین سازمان بسیج علمی و سپاه استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: این تفاهم نامه با هدف به‌کارگیری ظرفیت‌های علمی درون استان و تحقق نقشه جامع علمی کشور و نقش آفرینی استان سمنان در این ارتباط امضا شده است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه می‌کوشد تا با برقراری تعاملی سازنده بین جهاد دانشگاهی و بسیج علمی استان راهکارهای ایجاد همکاری‌های مفید را احصا کند، افزود: راه اندازی و تجهیز مرکز نوآوری شهدای عشایر یکی از دستاوردهایی است که از دل این تفاهم نامه‌ها بیرون می‌آید.

حمایت از نخبگان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه مرکز نوآوری شهدای عشایر در درون جهاد دانشگاهی استان مستقر خواهد بود و یکی از رسالت‌های آن حمایت از نخبگان است، تاکید داشت: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای ارتقای اقتصادی در حوزه‌های مختلف از جمله دیگر رویکردهای این مرکز است که در تفاهم نامه نیز درباره آن صحبت شده است.

منصفی راد با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌ها و منابع از دیگر محورهای مرکز نوآوری مذکور است که می‌کوشد تا نیازهای استان و کشور را احصا و با تکیه بر دانش فنی بسیجیان و نخبگان آنها را حل کند، ابراز کرد: حمایت و مساعدت مالی از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه ایجاد این مرکز قید شده است.

وی با بیان اینکه توسعه مراکز نوآوری در بخش‌های مختلف از دیگر مسائلی است که در تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی و بسیج علمی استان قید شده است، افزود: توسعه فناوری و ارتقا هسته‌های فناور و تلاش برای دانش بنیان شدن آنها با توجه به نامگذاری سال جاری، از مواردی است که دنبال خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی