طرح جشنواره «رنگ مهربان» در 40 مدرسه شهر زنجان اجرا می شود


طرح جشنواره «رنگ مهربان» در 40 مدرسه شهر زنجان اجرا می شود

زنجان-معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری زنجان گفت: طرح جشنواره «رنگ مهربان» نسبت به طراحی و رنگ آمیزی ۴۰ مدرسه در شهر زنجان با ۳۰ هنرمند فعال است.

مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان نسبت به ایجاد فضای شاد در مدارس شهر زنجان تاکید جدی دارد، گفت: برای تحقق این مهم برنامه ریزی لازم را کرده است.

وی ابراز داشت: در این راستا ۳۰ هنرمند زنجانی در اجرای طرح جشنواره رنگ مهربانی در ۴۰ مدرسه شهر زنجان طراحی‌های لازم را انجام می‌دهند.

معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری زنجان گفت: طرح جشنواره رنگ مهربان دیوار مدارس را رنگین‌تر کرده و دانش آموزان با شور و نشاط بیشتری به تعلیم و تربیت می‌پردازند.

کرمی تاکید کرد: طرح جشنواره رنگ مهربان در سال ۱۴۰۱ با مدیریت و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان برگزار می‌شود و تعداد مدارس هم انتخاب شده است.

وی افزود: با زیبا سازی شهر و رنگ آمیزی متنوع، درصدد این هستیم که یک شهر زیبا و شاد را به همه شهروندان فراهم کنیم تا حال خوبی داشته باشند.

معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری زنجان بیان داشت: این طرح از ۳۱ شهریورماه شروع شده و طرح‌ها براساس مقاطع تحصیلی رنگ آمیزی لازم می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟